این پیشرانه ۲۳۹‌کیلووات قدرت (۳۲۰ اسب بخار) و ۶۰۵ نیوتن‌متر (۴۴۶ پوند فوت) گشتاور را برای هر چهار چرخ فراهم می‌کند، در‌حالی‌که باتری یک برد رانندگی ترکیبی با WLTP تا ۳۲۳مایل (۵۱۹کیلومتر) را امکان‌پذیر کرده است.

این نسخه از سیستم شارژ ۸۰۰ولتی پلتفرم E-GMP بهره می‌برد که به آن سازگاری با شارژر فوق سریع ۳۵۰ کیلووات می‌دهد و شامل سیستم گرمایش باتری برای زمان شارژ بهینه در هر شرایطی است.

 

بقیه سری هیوندای آیونیک ۶ در پایان سال ۲۰۲۲ در اروپا به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود تحویل آن از بهار ۲۰۲۳ آغاز شود.طی پنج سال گذشته، هیوندای مدل آیونیک را به عنوان خودروی اقتصادی با انتخابی از پیشرانه‌های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی فروخته است.

 

این کراس‌اوور جدید دارای برد، عملکرد و سبک بهتری است که در هیوندا‌های الکتریکی قبلی وجود نداشت. این خودرو رقیب تسلا نیز به شمار می‌رود.