قطعات خودرو

قیمت قطعی دایونY7

به گزارش قطعات خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا، جدیدترین شرایط فروش تابستانی دایون Y7 با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزکاری ویژه شهریورماه را اعلام کرد.شرکت خودروسازی ایلیا قیمت قطعی دایون Y7 برای مدت محدود از ۱۹ تا ۳۱ شهریورماه را به مبلغ ۱۹.۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام کرده است

این آخرین فرصت در تابستان امسال است برای کسانی که قرار است در پاییز با این خودروی آفرودی کویرنوردی و جنگل نوردی را تجربه کنند تا بتوانند یک خودروی آفرودی مناسب را خریداری نمایند.

دایون Y7

پیشرانه دایون Y7:

دایون Y7 به سری جدید پیشرانه‌های خانواده 4K‌ میتسوبیشی مجهز است که با کد 4K22‌ شناخته می‌شود. این موتور چهار سیلندر 2.4 لیتر حجم دارد و به کمک توربوشارژر خود، می‌تواند حداکثر 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید.  مصرف سوخت ترکیبی این خودور 10.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است

 

امکانات دایون Y7:

دایون صنایع خودروسازی ایلیا به دو کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تریم داخلی چرم، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور پایش باد تایرها، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است.

خودروی شاسی بلند و آفرودی دایون طی سالهای گذشته از فروش بسیار مناسبی در کشور برخوردار بوده و بدلیل شبکه خدمات پس از فروش مناسب خودروسازی ایلیا با توجه به جوان بودن این خودروساز خیال مشتریان خود را آسوده نموده است.

این مجموعه در حال حاضر در حال گسترش سبد محصولات خود بوده و طی ماه های آینده جدین خودرو کراس اوور و پیکاپ را معرفی خواهد نمود که با این تکمیل سبد محصولات به یکی از خودروسازان جوان و پویا بدل خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *