قطعات خودرو

لامبورگینی آونتادور لیبرتی واک با طراحی خشن و رینگ های اختصاصی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال،  اگرچه جانشین لامبورگینی آونتادور از قدرت بیشتری نسبت به این خودرو برخوردار خواهد بود اما هیولای ۱۲ سیلندر سنت آگاتا به حدی خوب است که تیونرهای زیادی روی آن کار می‌کنند.

لیبرتی واک یکی از شناخته‌شده‌ترین تیونرها در آسیاست که به تازگی از پروژه خود رونمایی کرده است. این شرکت ژاپنی به خاطر ارتقای برخی از پرقدرت‌ترین خودروهای دنیا شناخته می‌شود و چندی پیش نیز کیت بدنه GT EVO خود را برای سوپر اسپرت لامبورگینی معرفی کرده بود. این خودروی مشکی‌رنگ که مشاهده می‌کنید جدیدترین محصولی خواهد بود که پذیرای کیت موردبحث می‌شود.

کار را با نمای جلو آغاز می‌کنیم که لیبرتی واک یک اسپلیتر گیرا را در نظر گرفته و سپر را نیز تغییر داده است. لامبورگینی آونتادور لیبرتی واک از کاپوت جدید و قوس‌های چرخ گیرا سود می‌برد. پروفایل جانبی این سوپر اسپرت خاطره‌انگیز نیز به اندازه نمای جلوی آن خشن و گیرا بوده و شاید بتوان این نما را برجسته‌ترین بخش آونتادور دانست. علاوه بر قوس چرخ های جدید و رکاب‌های متفاوت، رینگ‌های افترمارکتی و سیستم تعلیق بادی نیز وجود دارند که بر ابهت خودرو افزوده‌اند. carscoops می گوید بسیاری از افراد نمی‌توانند به این کیت بدنه دست پیدا کنند اما ۲۰ فرد خوش‌شانسی که GT EVO را خریداری کنند مالک یکی از خاص‌ترین و خشن‌ترین آونتادورهای بازار خواهند شد. نمای عقب لامبورگینی آونتادور لیبرتی واک نیز به لطف بال عقب بزرگ و ثابت، پوشش پیشرانه خاص، دیفیوزر گیرا و سپری جدید متمایز خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *