مسابقه طراحی لباس ام‌وی‌ام؛ فرصتی برای نزدیک شدن فشن و صنعت خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین،  در این مسابقه که از  11 خرداد تا 10 تیرماه برگزار می‌شود و ثبت‌نام در آن به‌صورت آنلاین از طریق سایت رسمی  شرکت به نشانی www.mvmco.ir    انجام می‌گیرد، طراحان می‌بایست طرح‌های خود را بر اساس Moodboard  ارائه‌شده در سایت بارگذاری کرده و منتظر اعلام نظر داوران شوند. نفر اول این مسابقات مبلغ 2000 دلار و نفرات دوم، سوم و چهارم به ترتیب 1000، 500 و 200 دلار به‌علاوه گواهی شرکت در مسابقه و لوح تقدیر از ام‌وی‌ام دریافت خواهند کرد.

هدف از همکاری میان طراحان مد و فشن با خودروسازها، ساخت خودروهایی منحصربه‌فرد است که استایل خیره‌کننده‌ای را به همراه داشته باشند. تصور کنید، می‌توانستید ظاهر خودروتان را با کمد لباستان ست کنید! یعنی دقیقاً همان ایده‌ای که همکاری میان طراحان لباس و خودروسازی را هیجان‌انگیز می‌کند.

خودرو

این همکاری‌ها عموماً دوسویه است. یعنی طراحان لباس و برندهای مد از مؤلفه‌های به‌کاررفته در طراحی خودروها برای مجموعه‌های جدید خود الهام می‌گیرند و از طرف دیگر، خودروسازان، طراحی خارجی و داخلی خودروهای مدنظرشان را با ترند برندهای فشن هم‌راستا می‌کنند.  ازجمله جذاب‌ترین همکاری‌هایی این‌چنینی می‌توان به همکاری  میان مک لارن با بلستاف (Belstaff)،  بوگاتی شیرون با هرمس (Hermès) و مرسدس بنز با ویرجیل ابلو (Virgil Abloh)  اشاره کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *