در‌حالی‌که تسلا و ایلان ماسک همچنان اصرار دارند و تاکید می‌کنند خودروساز الکتریکی آمریکا مشکل تقاضا ندارد، به طور فزاینده‌‌ای آشکار است که تسلا می‌خواهد تقاضا را افزایش دهد.

واضح است که بین «مشکل تقاضا» و کاهش تقاضا تفاوت زیادی وجود دارد.

به‌هر‌حال، تسلا در تلاش است تا قبل از پایان سال تقاضا را در چین افزایش دهد که می‌تواند به رشد بی‌‌سابقه فروش در سال ۲۰۲۲ منجر شود.

اخیرا تسلا قیمت کراس‌اوور مدل Y و سدان مدل ۳ خود را در چین کاهش داده است. در همان زمان، این شرکت یک برنامه ارجاع جدید را آغاز کرد. این اولین‌بار در دو سال گذشته بود که تسلا قیمت‌های خود را کاهش داد.

صرف‌نظر از قیمت‌های بالاتر، این خودروساز همچنان به ارائه رکورد تعداد خودروهای الکتریکی به صورت فصلی ادامه می‌دهد.

با تمام موارد گفته‌شده، این خودروساز انگیزه بیمه‌ای جدیدی را به مشتریان خودروهای برقی در چین اضافه می‌کند و این برنامه به گونه‌ای بهینه شده که خریداران را ترغیب می‌کند تا سفارشات خود را زودتر دریافت کنند.

 

این خودروساز قبلا مشوق بیمه‌ای به ارزش ۷هزار یوان (معادل حدود ۹۷۰ دلار) برای سفارش‌هایی که از اول اکتبر تا ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ انجام می‌شد ارائه می‌کرد.