به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز اخیرا به لیست شرکتهایی که تبلیغ در توییتر را به حالت تعلیق درآوردهاند پیوسته است. سخنگوی این شرکت تایید کرده یونایتد ایرلاینز پرداخت پول به توییتر برای تبلیغات را متوقف کرده است.
شرکتهای دیگری نظیر جنرال میلز و شرکت خودروسازی آئودی آمریکا نیز از تصمیم مشابه خود در این باره خبر دادند.
در حالی شاهد موج گرفتن تحریم تبلیغات در توییتر از سوی شرکتهای بزرگ هستیم که چند روز پیش و پس از چندین ماه کشمکش، ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، بالاخره طی قراردادی ۴۴میلیارددلاری توییتر را خرید.
گروه خودروسازی فولکسواگن نیز اعلام کرده روند پرداخت پول به توییتر برای تبلیغات را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده است. این خودروساز اروپایی طی بیانیهای اعلام کرده ما بهدقت در حال نظارت بر شرایط هستیم و در ادامه درباره قدمهای بعدی خود تصمیمگیری خواهیم کرد.
جنرالموتورز نیز رویکرد مشابهی را اتخاذ کرده است. تعلیق پرداخت پول برای تبلیغات به این فضای مجازی از سوی فولکسواگن به معنای توقف پرداخت پول از سوی شرکتهای خودروسازی زیرمجموعه فولکسواگن شامل لامبورگینی، بنتلی، دوکاتی و پورشه هم میشود.