جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

نمایشگاه تبریز

وضعیت کرونا از یک سو و رکود تورمی از سوی دیگر باعث شد تا غرفه دارن ایرانی نمایشگاه های اصفهان، شیراز، کرمانشاه و تبریز پا پس بکشند.غرفه داران خارجی که درگیر تحریم هم هستند جای خود دارند. البته تا پایان سال حداقل نمایشگاه های مشهد، تهران و اهواز نیز برگزار خواهند شد. اما بعید وضعیت بهتری داشته باشند. معمولا در چنین موقعیتی‌های برگزار کنندگان نمایشگاه های ازراهکار تجمیع دو یا چند نمایشگاه و با افزودن رسته های مشابه سعی می کنند نمایشگاه را به حد قابل قبول برسانند.
نمایشگاه امسال تبریز که 24 دوره خود را تجربه می‌کرد با 17 نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ادغام شد و موضوعاتی مثل دستگاه‌های تعمیرگاهی، روغن، چسب، شوینده‌های صنعتی و ابزارگرمایش القایی نیز به آن افزوده شد. با این حال بیش از یک سالن پر نشد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه کشورهای ترکیه، لهستان، چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه حضور داشته اند.

در این میان برخی تولید کنندگان ایرانی که توانستنه اند از تحریم ها، فرصت بسازند در نمایشگاه تبریز شرکت کرده اند. از جمله شرکت آسیا لنت که در سه اخیر با افزایش تیراژ، تنوع و کیفیت محصولات خود بر ارزش برند و سهم بازار خود افزوده است.
یادآوری می شود 24 نمایشگاه قطعات خودرو تبریز دوم آبان ماه به کار خود پایان داد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار