جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

همکاری هوندا و جنرال موتور

دنیای اقتصاد – این امکان وجود دارد که هوندا اولین خودروی الکتریکی با برند آکورا را ADX نام‌گذاری کند. هوندا، برای نام تجاری ADX با اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) مکاتبه و درخواست علامت تجاری کرده که مطمئنا برای یک مدل آکورا تعیین شده است.

هوندا برای اولین خودروی تجاری با برند آکورا ریسک نمی‌کند و همه گزارش‌ها حاکی از آن است که این خودرو یک کراس‌اوور است، نه یک هاچ‌بک یا سدان. هوندا قبلا تایید کرده است که خودروی الکتریکی جدیدش در واقع یک کراس‌اوور خواهد بود که نام پرولوگ را احیا می‌کند و در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود.

هوندا قصد دارد سالانه حدود ۷۰‌هزار دستگاه خودروی کراس‌اوور الکتریکی پرولوگ را به فروش برساند و حتی اگر این خودرو توسط جنرال موتورز ساخته شود، طراحی بیرونی و داخلی آن تماما شبیه هوندا خواهد بود. خودروساز ژاپنی همچنین سعی خواهد کرد این خودرو را با ویژگی‌های خاص خود ارائه کند تا بیشتر شبیه هوندا شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار