جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

هیئت مدیـره اتحــادیه می تواند…؟!

فهرستی از سرفصل های انتظارات و اولویت های هیئت مدیره پیش روی منتخبین آینده است. آیا پاسخگویی و پیگیری همه این فهرست در توان هیئت مدیره بعدی خواهد بود؟

اگر بله، چگونه؟

اگر نه، چرا؟

نگاهی بیاندازیم به فهرست انتظارات صرف نظر از اولویت ها آن ها که ممکن است توافقی روی آن وجود نداشته  باشد.

الف- امور داخلی اتحادیه شامل:

  • نحوه پاسخگویی به مراجعین و اعضاء مثلاً ایجاد یک میز خدمت و انجام اکثر درخواست ها در همان میز
  • ایجاد پنجره واحد برای انجام غیر حضوری امور و پیگیری آن
  • ایجاد دیتابیس اعضاء اعم از دارندگان پروانه کسب یا کسانی که صدور پروانه کسب برای ایشان نیازمند تکمیل نواقص پرونده و احراز شرایط است.
  • همچنین کسب و درج و بروزرسانی اطلاعات پایه ای از محل کسب، نوع کسب، رسته فعالیت، تعدادکارکنان و…
  • رسیدگی به وضعیت زمین متعلق به اتحادیه و ساخت آن با هدف گذاری ارائه خدمات بیشتر به اعضاء
  • ساماندهی و ایجاد تشکل های اقماری برای توسعه ظرفیت همکاری و ارائه خدمت به اعضاء
  • تشکیل کمیسیون ها و شوراهای مختلف برای استفاده از نظرات و پیشنهادهای اعضا و واسپاری ماموریت ها و مسئولیت های لازم به اعضا برای تعاملی داخلی و بیرونی با هدف کمک به توسعه و بهبود فضای کسب و کار اعضاء
  • مقابله با مشکلات و معضلات درون صنفی و عملکردهای نامناسب در خصوص عرضه کالا به مصرف کنندگان
  • ایجاد روابط عمومی و مرکزرسانه ای برای اطلاع رسانی حداکثری، بهنگام وهدفمند به اعضاء
  • تدوین یک سیاست راهبردی برای انسجام و اقتدار درون صنفی

ب- امور بیرونی صنف و اتحادیه شامل:

  • هدف گذاری وبرنامه ریزی برای افزایش اثرگذاری اتحادیه در اتاق اصناف تهران و ایران و دفاع از حقوق صنفی
  • هدف گذاری و برنامه ریزی برای ارتباط روشمند با تمامی دستگا های اجرایی مرتبط با صنف
  • ایجاد ارتباط و برنامه ریزی برای همکاری هدفمند با صنوف همگن خودرویی و اتحادیه های شهرستان ها
  • همکاری و تعامل با سازمان های و نهادهای کشور که در حوزه صنف تصمیم گیری می کنند.
  • ارتباط گسترده، نظامند وهدفمند با تمامی تولید کنندگان قطعات خودرو یا واردکنندگانی که خارج صنف هستند.
  • ارتباط با خودروسازان برای همکاری و تعامل دوسویه با صنف در تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش
  • حضور با برنامه و هدف گذاری شده در نمایشگاه های تخصصی مرتبط با همه رسته های صنفی
  • ارتباط و الگو گیری از تشکل های مرتبط داخلی و خارجی
  • ارتباط هدفمند با خبرگان اقتصادی و سیاسیونی که دغدغه کمک به بهبود فضای کسب و کار در بخش خصوصی دارند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب توصیه شده

آخرین اخبار

هیئت مدیـره اتحــادیه می تواند…؟!

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب توصیه شده

آخرین اخبار