• صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک
منو
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک

http://ghatatnews.ir/?p=321

خانه » هیئت مدیـره اتحــادیه می تواند…؟!

  • علی محمد اخوان
  • 11 آبان 1399

آدرس کوتاه:

http://ghatatnews.ir/?p=321

فهرستی از سرفصل های انتظارات و اولویت های هیئت مدیره پیش روی منتخبین آینده است. آیا پاسخگویی و پیگیری همه این فهرست در توان هیئت مدیره بعدی خواهد بود؟

هیئت مدیـره اتحــادیه می تواند…؟!

فهرستی از سرفصل های انتظارات و اولویت های هیئت مدیره پیش روی منتخبین آینده است. آیا پاسخگویی و پیگیری همه این فهرست در توان هیئت مدیره بعدی خواهد بود؟

اگر بله، چگونه؟

اگر نه، چرا؟

نگاهی بیاندازیم به فهرست انتظارات صرف نظر از اولویت ها آن ها که ممکن است توافقی روی آن وجود نداشته  باشد.

الف- امور داخلی اتحادیه شامل:

  • نحوه پاسخگویی به مراجعین و اعضاء مثلاً ایجاد یک میز خدمت و انجام اکثر درخواست ها در همان میز
  • ایجاد پنجره واحد برای انجام غیر حضوری امور و پیگیری آن
  • ایجاد دیتابیس اعضاء اعم از دارندگان پروانه کسب یا کسانی که صدور پروانه کسب برای ایشان نیازمند تکمیل نواقص پرونده و احراز شرایط است.
  • همچنین کسب و درج و بروزرسانی اطلاعات پایه ای از محل کسب، نوع کسب، رسته فعالیت، تعدادکارکنان و…
  • رسیدگی به وضعیت زمین متعلق به اتحادیه و ساخت آن با هدف گذاری ارائه خدمات بیشتر به اعضاء
  • ساماندهی و ایجاد تشکل های اقماری برای توسعه ظرفیت همکاری و ارائه خدمت به اعضاء
  • تشکیل کمیسیون ها و شوراهای مختلف برای استفاده از نظرات و پیشنهادهای اعضا و واسپاری ماموریت ها و مسئولیت های لازم به اعضا برای تعاملی داخلی و بیرونی با هدف کمک به توسعه و بهبود فضای کسب و کار اعضاء
  • مقابله با مشکلات و معضلات درون صنفی و عملکردهای نامناسب در خصوص عرضه کالا به مصرف کنندگان
  • ایجاد روابط عمومی و مرکزرسانه ای برای اطلاع رسانی حداکثری، بهنگام وهدفمند به اعضاء
  • تدوین یک سیاست راهبردی برای انسجام و اقتدار درون صنفی

ب- امور بیرونی صنف و اتحادیه شامل:

  • هدف گذاری وبرنامه ریزی برای افزایش اثرگذاری اتحادیه در اتاق اصناف تهران و ایران و دفاع از حقوق صنفی
  • هدف گذاری و برنامه ریزی برای ارتباط روشمند با تمامی دستگا های اجرایی مرتبط با صنف
  • ایجاد ارتباط و برنامه ریزی برای همکاری هدفمند با صنوف همگن خودرویی و اتحادیه های شهرستان ها
  • همکاری و تعامل با سازمان های و نهادهای کشور که در حوزه صنف تصمیم گیری می کنند.
  • ارتباط گسترده، نظامند وهدفمند با تمامی تولید کنندگان قطعات خودرو یا واردکنندگانی که خارج صنف هستند.
  • ارتباط با خودروسازان برای همکاری و تعامل دوسویه با صنف در تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش
  • حضور با برنامه و هدف گذاری شده در نمایشگاه های تخصصی مرتبط با همه رسته های صنفی
  • ارتباط و الگو گیری از تشکل های مرتبط داخلی و خارجی
  • ارتباط هدفمند با خبرگان اقتصادی و سیاسیونی که دغدغه کمک به بهبود فضای کسب و کار در بخش خصوصی دارند.

  • اتاق اصناف, اتحادیه, اتحادیه لوازم یدکی تهران, ارتباط روشمند, انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو, بهبود فضای کسب و کار, پاسخ گویی, تامین قطعات, حقوق اعضاء, خارج از صنف, دیتابیس, رسته صنفی, مطالبه گری, میز خدمت, یدکی رسانه 49
قبلیقبلسامانه انبارها، ضروری اما دچارضعف و خلاء های قانونی و اجرایــی
بعدیتامین بازار ، مسئولیت صنف لوازم یدکیبعدی

تولید خودرو با مشارکت روسیه

سارا رستگار 05 تیر 1401

استون مارتین والکری و مرسدس-ای ام جی وان چگونه قوانین فیزیک را زیر پا می‌گذارند؟

مرتضی مهدوی 10 تیر 1401

آخرین وضعیت مالیات از خودروهای گران قیمت

عبدالحسین آزاد 05 تیر 1401

کروز کنترل و کروز کنترل هوشمند چیست و چگونه کار می‌کند؟

سارا رستگار 10 تیر 1401

حذف سقف دلاری از واردات خودرو؟

علی محمد اخوان 07 تیر 1401

معرفی آلپینا D4 S گرن کوپه با پیشرانه دیزلی

سارا رستگار 09 تیر 1401

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قطعات خودرو TV

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

مرصاد رنگرز 09 تیر 1401

گزارش تصویری اولین روز نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

محمدمهدی بشارت‌نیا 09 تیر 1401

تماشا کنید : معرفی نمایشگاه اتومکانیک سپاس

مرصاد رنگرز 29 خرداد 1401

تماشا کنید: اسکندر معترف: در گذشته صداقت بیشتر از این بود / از گذشته تا امروز صنف لوازم یدکی

مرصاد رنگرز 22 خرداد 1401

اخبار صنعت خودرو

مبلغ جریمه های ۱۴۰۱ مشخص شد + بررسی کامل خلافی خودرو
پای سانتافه ایرانی چه زمانی به بازار باز می‌شود؟ پیش بینی قیمت «ری‌را»
بازی مافیا در جاده مخصوص؛دولت با روئین تن چه خواهد کرد؟
جابه جایی یک سوم کالا در سال بدون سند حمل
دور زدن قانون اسقاط کامیون‌ های فرسوده تنها با ۸۰۰ میلیون تومان
واردات خودرو به زودی ابلاغ می‌شود
طرح استیضاح وزیر صمت در راستای مشکلات وضعیت بازار و صنعت خودرو بود
تاریخ خودرو : فاجعه پل اسکای وی
چه خودروهایی در آستانه خروج از خط تولید هستند؟
خودروهای چینی سه برابر قیمت جهانی در ایران به فروش می‌رسند
ممنوعیت تولید خودرو های بدون کیفیت
دولت در تامین ارز واردات به جمع‌بندی نرسیده است
گرانی ۵۰ تا ۱۵۰ میلیونی خودروهای وارداتی| موتور افزایش قیمت خارجی ها روشن شد
ایران‌خودروی فردا در مسیر صنعت دانش‌بنیان
پیشنهاد اقتصادی مدیرعامل ایران‌خودرو برای توسعه دانش‌بنیان‌ها

برترین‌های قطعات خودرو

مدیر بازاریابی بالین تک: محدودیت واردات خودرو انگیزه رقابت را در واحدهای قطعه‌سازی از بین می‌برد
مدیرعامل نوین پارت: هیچ‌کس از عدم ثبات قیمت ارز سود نمی‌برد
ابوالفضل کریمی مدیرعامل سانیار صنعت: به تولید کالای با کیفیت و به‌روز متعهدیم
خیز بلند سیل‌گسترسالاران برای کسب 25 درصد بازار اورینگ کشور
اصلش پلاس تکسه
خرید مطمئن لنت ترمز ژرمن تکس
فولاد آذین سهند
شرکت ماشین لنت تهران
شرکت راین گستر
شرکت سوخت آما

وب‌گردی

بستن