قطعات خودرو

چادر کمپ پورشه برای خریداران ۹۱۱

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال،  برخی از گردشگران علاقه دارند تا بدون درنظر گرفتن قیمت خودروشان، آن را برای تفریح در طبیعت بیرون ببرند. از آنجا که نمونه‌های کلاسیک و جدید پورشه ۹۱۱ یکی از محبوب‌ترین خودروها برای این کار به شمار می‌رود، پورشه تصمیم گرفته تا یک چادر کمپ را مختص مالکان نسل تازه ۹۱۱ معرفی کند.

 

این چادر که در اروپا و آمریکا با قیمت ۵ هزار دلار (یا یورو) به فروش می‌رسد، قابلیت اتصال به سقف ۹۱۱ را داشته و برای استفاده در تمام فصول مناسب است. پورشه محصول تازه‌اش را به‌صورت تاشو طراحی کرده تا برای جابه‌جایی خودرو و رسیدن به مقصد مشکلی پیش نیاید. از دیگر امکانات چادر سقفی پورشه می‌توان به پوشش ضدباران، نردبان تاشو و تشک متراکم پلی‌فوم به ابعاد ۲۱۰ در ۱۳۰ سانتی‌متر اشاره کرد.

 

 

جعبه نگهدارنده چادر به باربندهای سقفی متصل می‌شوند. از آنجا که پورشه با فروش این محصول در ارتفاع سواری ۹۱۱ تغییری ایجاد نمی‌کند، مالکان باید حواسشان به مسیر راه باشد تا مبادا به خودروی گران‌قیمتشان آسیبی وارد نگردد. زمانی هم که وارد چادر خواب خود شوید، می‌توانید از پنجره آن استفاده کرده و درکل از استراحت‌کردن روی سقف یک ۹۱۱ لذت ببرید!

 

 

پایه‌های این چادر توان تحمل ۱۹۰ کیلومتر وزن را دارند تا ظرفیت خوابیدن بیش‌از یک نفر نیز در آن مهیا باشد. پورشه توصیه کرده که درحالتی که این چادر درون جعبه‌اش روی سقف باشد، بهتر از راننده از سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت تجاوز نکند. این شرکت قصد دارد تا در آینده لوازم جانبی بیشتری را برای مدل‌های خود عرضه کند؛ از پتو مسافرتی گرفته تا کیف‌وکفش.

 

 

چادر سقفی تا دو ماه دیگر به دست مشتریان می‌رسد. پورشه در آینده چادر مخصوص مدل‌های ماکان، کاین، تایکان و پانامرا را نیز معرفی خواهد کرد تا همه دارندگان پورشه به‌راحتی از استراحت در طبیعت لذت ببرند. نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا دارندگان این خودروها واقعا خودروهایشان را وارد مسیرهای جنگلی خواهد کرد؟!

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *