کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی‌های سایپا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار ، با برنامه‌ریزی های صورت گرفته با هدف تسریع در ارائه خدمات به مشتریان گروه سایپا، تعداد پرونده‌های شکایتی در حوزه خدمات پس از فروش به میزان ۵۰ درصدکاهش یافت.

شرکت سایپایدک از کاهش توقف خودروها در نمایندگی‌های سایپایدک به دلیل کمبود قطعه و کاهش پرونده‌های شکایتی خبر داد.

 

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه در حوزه امور مشتریان و رسیدگی به موقع به درخواست های ثبت شده، بهبود وضعیت تأمین و توزیع قطعات یدکی، ارتقاء سطح اطلاع رسانی به مشتریان و تسریع در ارائه خدمات به آنها در سطح شبکه خدمات پس از فروش باعث این فعالیت شده است.

 

ازجمله اقداماتی که به کاهش خواب خودرو در نمایندگی های سایپا منجر شده می توان به تامین به موقع قطعات و نظارت ویژه برعملکرد شبکه نمایندگی ها، شناسایی گلوگاه ها، تعریف پروژه بهبود و استفاده بهینه از ظرفیت های نمایندگی ها اشاره کرد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *