برندسازی یعنی حمایت از مصرف‌کننده

به گزارش قطعات خودرو، وحید کرامتیان، فعال صنفی و صاحب امتیاز برند فرانکو در خصوص بازار لوازم یدکی و چالش‌های تولید و واردات گفت: فعالیت در بازار مسائل پیچیده و چالش‌های زیادی دارد. عدم انضباط سیستمی باعث می‌شود که ما هر روز با یک مشکل جدید مواجه شویم. بهتر است که کالای خود را که با وجود چالش‌ها به بازار عرضه می‌کنیم تحت عنوان یک برند باشد

لینک کامل مصاحبه تصویری
https://aparat.com/v/agm5g6m

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *