قطعات خودرو

طرح های متنوع فروش وانت پیکاپ دیزلی یورو ۵ آغاز شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت ایران خودرو طرح‌های فروش نقدی/نقدی مرحله ای و اقساطی ‘با قیمت قطعی” و مشارکت لیزینگ برای محصول وانت پیکاپ دیزلی یورو۵ از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی را اعلام کرد.

 

این طرح از تاريخ 28 آبان 1401 آغاز می‌شود و ثبت‌نام صرفا از طريق سایت ایران خودرو دیزل انجام می‌شود.

شرايط و توضیحات فروش وانت پیکاپ دیزلی یورو۵

‎1- قیمت : قیمت خودرو به صورت قطعی بوده و به مبالغ پرداختی هیچګونه سود مشارکت تعلق نمی گیرد.

 

‎2-‏ سود انصراف : در صورت انصراف از خرید ( طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت (مشروط بر گذشت يکماه از ثبت نام) تا تاریخ انصراف (حداکثر تا تاریخ آماده تحویل بودن خودرو) تعلق می گیرد.

 

‎3-‏ تغيير نام بدون هیچگونه هزینه‌ای برای يکبار تا قبل از صدور فاکتور برای روش فروش نقدی و نقدی مرحله ای مشروط به وصول چک های مدت دار امکانپذیر می باشد.

 

4- در دو روش نقدی و نقدی-مرحله اى وانت پیکاپ دیزلی یورو۵ امکان انتخاب رنگ میسر می‌باشد.

 

‏۵- به محض تکمیل ظرفیت وانت پیکاپ دیزلی یورو۵ این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید.

 

‏۶- هزینه شماره کذاری هر دستگاه وانت پیکاپ دیزلی یورو۵ به صورت علی الحساب ‎۳/٩۳۶/۱۵۰‏ ریال می باشد که مرحله پرداخت اول نقدی اضافه شده است.چنانچه از تاریخ تکميل مالی تا زمان تحویل خودرو بر اساس اعلام مراجع قانونی ذیربط تغيبر یابده مابه التفاوت هزینه محاسبه و قبل از تحويل خودرو از خريدار دریافت خواهد شد.

 

۷-هزينه بیمه شخص ثالت برعهده مشتری می‌باشد که به صورت علی الحساب در قیمت فوق لحاظ شده است و ما به التفاوت هزینه پس از بیمه نمودن خودرو از سوی بیمه گر و اعلام قیمت نهایی محاسبه و دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است خريدار می‌بایستی تا زمان تحويل نسبت به تعيین شرکت بیمه‌گر اقدام نماید.

 

‏۸- در صورت اعمال هر ګونه تغييرات در مشخصات فنی خودرو قوای محر که، بدنه، سایر الزامات جانبی، تزئینات و غیرهکه ناشی از الزامات اجباری شرکت می‌باشد خريدار ضمن پذیرش این تغيیر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

 

‏۹- در صورت اعمال هر ګونه تغيير و الزام قانونی مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض شامل 1%‏ نقل و انتقال وغیره… خريدار ضمن پذیرش این تغيیر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

 

10-‏ در فروش اینترنتی متقاضی می بایست حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تکمیل پرونده و ارائه چک های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی اقدام و در روش های لیزینګی قبل از ارائه چک های اقساط در وجه شرکت لیزینګ» جهت پیګیری مراحل اعتبارسنجی به نمایندگی مورد نظر مراجعه نماید.

 

‎11- برای واریز مرحله دوم؛ سوم پرداخت و همچنین چک هاى روش های اقساطی» هر کدام یک فقره چک صياد (به سررسید تعيین شده) در زمان ثبت نام توسط نمایندکی دریافت می گردد که ضروریست پیش تر در سامانه “صياد” ثبت و تایید ګردد و سپس در سامانه “ثنا” نسبت به بت مشخصات خود اقدام نِمايد.

 

12- تحویل خودرو منوط بر تکمیل بهای خودرو می باشد.(در روش فروش های اقساطی و لیزینگی نیز می بایست چک های اقساط تحویل شده باشد)

 

 

جدول فروش وانت پیکاپ دیزلی یورو ۵

 

 

خودرو قیمت روش فروش سود انصراف سالیانه جریمه تاخیر سالیانه تحویل
وانت پیکاپ دیزلی یورو۵ 1 میلیارد و 109 میلیون تومان نقدی، نقدی مرحله‌ای، اقساطی، اقساطی لیزینگی 10 درصد 14 درصد آذر، دی، بهمن، اسفند 1401

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *