قطعات خودرو

سیاست تازه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی‌تهران: برگزاری همزمان نمایشگاه‌های مرتبط

به گزارش قطعات خودرو-شفق محمدحسینی امسال چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و تجهیزات‌وابسته، درتاریخ 29خرداد تا اول تیر، در سالن 5 نمایشگاه بین‌المللی تهران، به‌طورهمزمان با نوزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو برگزار می‌شود. این همزمانی سیاستی است که از امسال، توجه ویژه‌ای به آن شده‌است.

باتوجه به اشتراک موضوعی این دو نمایشگاه، برگزارکنندگان تصمیم به برگزاری آن‌ها درکنارهم گرفتند.

نمایشگاه خدمات خودرو، تقویت، تزئین و تجهیزات وابسته، که امسال چهارمین دوره آن برگزار می‌شود، شامل انواع خودروها، از سواری گرفته تا حمل‌بار، آفرود و موتورسیکلت می‌شود.

از موارد ارائه‌دهنده در این نمایشگاه می‌توان به تجهیزات‌ بیرونی خودرو، سیستم صوتی و تصویری، تیونینگ و تقویت‌موتور، اپلیکیشن‌ها و استارتاپ‌های‌خدماتی و…اشاره‌کرد.

هرچند همزمانی این دونمایشگاه برای بازدیدکنندگان علاقمند به خودرو خالی از لطف نیست، اما برخی همزمانی این دو نمایشگاه درکنار هم را چندان جالب نمی‌دانند.

برای مخاطب عام ، این دونمایشگاه می‌تواند جالب توجه باشد، اما مخاطب خاصی که دنبال تامین اهداف خود در سالن‌های نمایشگاه می‌گردد را قطعا کمی سردرگم خواهدکرد. البته نمایشگاه تزئینات خودرو، تنها یک سالن را شامل می‌‎شود.

البته این از سیاست‌های برگزارکنندگان است که از امسال تصمیم به برگزاری همزمان نمایشگاه‌های مرتبط در کنار هم گرفته‌اند و این تنها نمایشگاه‌خودرو را شامل نمی‌شود.

در همین‌راستا، ابراهیمی، مدیرستادبرگزاری چهارمین نمایشگاه خدمات‌خودرو به ماهنامه “قطعات‌خودرو” گفت: در نهایت این وزارت صمت و سازمان توسعه هستند که تصمیم می‌گیرند نمایشگاه‌ها در چه تاریخی و به چه صورتی برگزارشود، که از امسال به سمت هم‌زمانی برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط رفته‌است. این تنها شامل نمایشگاه‌های خودرو نمی‌شود و همه نمایشگاه‌ها را دربرمی‌گیرد.

وی درباره دلیل این همزمانی افزود: از دلایل این مساله می‌توان به این اشاره‌کرد که ازتعداد بازدیدکننده‌هایی که تنها سبب شلوغی سالن‌ها شده‌اند، کاسته می‌شود و تنها آنها که برای هدفی معین آمده‌اند، بازدید می‌کنند. به این دلیل تصمیم گرفتند نمایشگاه‌هایی که مخاطبانشان از یک جنس هستند را همزمان برگزار کنند.

حال باید دید که تاثیر این همزمانی به چه صورت خواهدبود، آیا رضایت غرفه‌داران بیشتر می‌شود یا اینکه این مساله هم به گلایه‌های آنها می‌افزاید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *