بدنهسازی خودروی «فیشر بادی» روز 22 جولاي سال 1908 در دیترویت میشیگان توسط برادران فیشر تأسیس شد. فرد و چارلز بعد از شروع به فعاليت کمپانی، پنج برادر کوچکترشان را هم وارد کار کردند. فرد و چارلز قبل از این كه کمپانی خودشان را تاسيس كنند، برای کمپانی سی. آر. ویلسون کالسکههای اسبی میساختند. فرد در ساخت اولین خودرو با بدنۀ تمامبسته یعنی کادیلاک اوسيئولا نیز همکاری داشت.
سال 1910 «فیشر بادی» تأمینکننده همۀ بدنههای بسته برای کادیلاک شده بود. همزمان بدنههای متنوعی نیز برای بیوک تولید میکرد. تا سال 1913 این برادران توانایی تولید صد هزار بدنه خودرو در سال را به دست آورده بودند. در کنار کادیلاک و بیوک، مشتریانی همچون فورد، کي.آر.آی.تي، چالمرز و استودبیکر داشتند. آنها تا سال 1914 بزرگترین تولیدکننده بدنه خودرو شده بودند. سال 1916 با ظرفیت تولید 370هزار بدنه در سال، کمپانی تبدیل به شرکت فیشر بادی شد.
سال 1919 برادران فیشر مستقیماً پای قراردادی با رییس جنرال موتورز یعنی ویلیام سی. دورانت رفتند که به او امکان بهدستآوردن 60 درصد از کمپانی را میداد. سال 1926 این پیشنهاد پذیرفته شد و فیشربادی رسماً بخشی از جنرال موتورز شد. با جذب کارخانجات در دل جنرال موتورز، فیشر بادی در سال 1984 منحل شد. البته نام آن روی دیگر شرکتهای تأسیسشده توسط خانواده ماند، مانند فیشر اند کمپانی و فیشر داینامیکس که کارشان تولید مکانیسمهای صندلی و طراحی برای مقصودهای مختلف بود. فیشر بادی در دوران اوجش بیش از 160 هکتار از تیمبرلند را خرید و بیش از صد هزار نفر را به کار گرفت.