به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، استلانتیس اینبار هم مثل قبل یک خودروی بازسازیشده جذاب را در معرض دید همگان قرار داده است. این شاسیبلند زندگی خود را بهعنوان یک حیپ CJ آغاز کرده و اینبار به یک موتور برقی با ۲۶۸ اسب بخار قدرت مجهز شده است. بهنظر میرسد فناوری بهکاررفته در این دستگاه کمی با آنچه پیشتر در مدل مفهومی «مگنتو» مورداستفاده قرار گرفته بود متفاوت باشد.
CJ کانسپت به جعبهدنده دو سرعتی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده که قدرت را ازطریق محور «جیپ پرفورمنس پارتس (JPP) دانا ۴۴» دریافت میکند. موتور نیروی خود را از یک باتری ۴۰۰ ولتی ۲۴ ماژولی لیتیومیونی دریافت میکند که پشت صندلیها قرار گرفته است. جیپ CJ حدودا ۲ اینچ بلندتر و به رینگهای ۱۸ اینچی راینو به رنگ مشکی و تایرهای ۳۵ اینچی مجهز شده است. شیشه جلو ۲ اینچ کوتاهتر و بدنه بهصورت کلی درازتر گشته است. سپرهای جدید JPP JK بههمراه میل ایمنی، ریل صخرهای کناری جیپ، سقف پارچهای و بدنه نارنجیرنگ و تم رنگی سیاه-آبی از دیگر جزئیات موجود در این خودرو هستند.
رم ۱۵۰۰ بلککانتری X کانسپت
رم ۱۵۰۰ برخلاف حیپ CJ بهجای تمرکز برروی موتور و اجزای درونی، تمرکز اصلی خود را روی بخش بار قرار داده است. بخشهای سفارشی این خودرو با نام «رم پک» و «رم رَک» شناخته میشوند که هر کدام بهنوعی تواناییهایی بخش باربری رم ۱۵۰۰ را افزایش میدهند. رم پک شامل دو جعبه کناری برای قراردادن وسایل که حدود ۳۴۸ لیتر فضای اضافه را در اختیار کاربر قرار میدهند. این خودرو درکنار تجهیز به این محفظههای ضدآب به رمباکسهای متداول نیز مجهز خواهند شد. سازنده برای اطمینان از سازمانیافتگی لوازم کاربران، رم پک را به قفسه مجهز کرده است.
رم رک نیز درحقیقت همان نسخه بهبودیافته باربند سقفی به شمار میرود. باربندهای رم رک بهطور خلاصه شامل یک قاب فلزی با مقطع دایرهای میشود که دور محل ذخیرهسازی رم پک قرار میگیرد. رم رک درکنار رم پک به بستهای کاربردی تبدیل میشود اما کاربرد آن بدون بسته مشابه چندان مشخص نیست. سازنده برای افزایش کاربری یک میز کاری را نیز به در پشتی این خودرو اضافه کرده و آن را به لوازم چوبکاری، گیره و زاویهیاب مجهز کرده است.