این جایگاه که در خیابان فولهام لندن قرار دارد، دیگر سوخت فسیلی نمی‌فروشد و از ژانویه سال ۲۰۲۲ آغاز به کار کرده است. در حال حاضر در کشورهای پیشرفته دنیا، تقاضا برای خودروهای برقی از سرعت ایجاد زیرساخت‌های لازم، پیشی گرفته است. بر اساس آمار منتشر شده توسط انجمن سازندگان و تجارت‌کنندگان وسایل موتوری بریتانیا، در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۹۰‌هزار دستگاه خودروی برقی پلاک شده‌اند.

این در حالی است که بر اساس آمار ZapMap فقط ۲۹‌هزار ایستگاه یا جایگاه شارژ در سرتاسر بریتانیا ایجاد شده است. به نظر فعالان اجتماعی، این عدم‌تطابق بین تقاضا برای خودروهای برقی و زیرساخت‌های موجود، می‌تواند مانع بزرگی بر سر راه گسترش سریع خودروهای برقی باشد. تا سال ۲۰۳۰ که دولت می‌خواهد فروش خودروهای بنزینی را به صفر برساند زمان زیادی باقی نمانده است. در آمریکا تا سال ۲۰۳۰ قرار است فروش خودروهای برقی حداقل نصف کل فروش خودرو در بازار باشد.

برای همین است که کمپانی‌هایی مثل شل می‌دانند باید برای آینده سرمایه‌گذاری کنند تا خود را با تقاضای مردم وفق دهند.  اولین جایگاه بنزین که تغییر کاربری داده یک تابلوی بزرگ دارد که از دور معلوم می‌شود چه تعداد از جایگاه‌های آن خالی و آماده شارژ خودرو است.  در حال حاضر یکی از مسائلی که مردم هنوز به آن عادت ندارند، زمان طولانی برای شارژ خودروهاست و در مقایسه با بنزین که فقط ۵ دقیقه طول می‌کشد، به این زودی مردم به شارژ خودرو عادت نخواهند کرد.

یکی از مشتریان این جایگاه می‌گوید استفاده از این جایگاه آسان است و امکانات اطراف آن هم مناسب است اما از زمانی که خودرو را به برق وصل کرده ۱۴ دقیقه گذشته و فقط ۳۸‌درصد از باتری شارژ شده است. رانندگان بابت شارژ در این جایگاه به ازای هر کیلووات باید ۴۹/ ۰ پوند یا ۶۶ سنت به کمپانی شل (با کارت اعتباری) بپردازند. تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۵۰‌هزار جایگاه جدید در بریتانیا برای شارژ خودروهای برقی ساخته خواهد شد.