قطعات خودرو

رد تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت از سوی خودروسازان

به گزارش «قطعات خودرو» به نقل از بازار، بابک رحمانی معاون و فروش ایران خودرو با بیان اینکه در سال گذشته دو طرح فروش با ظرفیت ۱۰ هزار و ۹ هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو داشته ایم؛ افزود: حدود ۴ هزار خودرو از این دو طرح تا الان فاکتور و تحویل شده است. حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا هم در گفت: پس از ابلاغ مصوبه قانون جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی؛ در گروه صنعتی سایپا از سال گذشته تا کنون ۸ طرح فروش را برای جوانی جمعیت اجرا کرده ایم.

سخنگوی ایران خودرو افزود: علاوه بر دو طرح فروش سال گذشته، ۵ طرح دیگر در سال ۱۴۰۱ داریم که جمعا ۶۴ هزار دستگاه ظرفیت بوده و تا الان حدود ۳۷ هزار نفر واریز وجه انجام داده اند و در مرحله تحویل خودرو هستند و ثبت نام جدیدی هم در سامانه متمرکز در حال انجام است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا اضافه کرد: ۳۵۰۰ نفر در طرح‌های سایپا ثبت نام کرده اند و برای طرح جدید فروش در سامانه یکپارچه، ظرفیت قابل توجه‌ای برای متقاضیان براساس برنامه تولید و پیش بینی فروش ۳۵ هزار دستگاه در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به عبور مستقیم ۸۵ درصدی محصولات سایپا گفت: با تولید روزانه ۱۸۰۰ دستگاه هیچ محدودیتی برای ثبت نام از متقاضیان در قانون جوانی جمعیت نداریم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *