قطعات خودرو

شهروندان به شرکت‌هاي مجاز حمل بار مراجعه کنند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، حسين زندي، رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران با اشاره به آغاز فصل جابه جايي هاي مستاجران و افزايش حمل بار و اثاثيه گفت: قيمت هاي مصوب حمل بار از سوي اتحاديه ابلاغ شده و مردم بر اين اساس هزينه را بايد پرداخت کنند.

زندي افزود: هزينه کاميون براي حمل اثايه به ازاي ۳ ساعت ۴۵۰ هزار تومان است که در صورت افزايش زمان به ازاي هر ساعت ۱۵۰ هزار تومان به مبلغ ثابت افزوده مي شود.

وي گفت: هزينه دستمزد کارگر هم به ازاي ۳ ساعت ۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و بعد از اين زمان به ازاي هر ساعت اضافه کار ۳۰ هزار تومان افزوده مي شود که معمولا براي هر جابه جايي حمل بار، تعداد ۳ تا ۴ کارگر در نظر گرفته مي شود.

رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران گفت: شرکت هاي حمل و نقل شهري بايد نسبت به ارائه فاکتور اقدام کنند، فاکتوري که قيمت کاميون حمل بار و دستمزد کارگر و جمع مبلغ دريافتي از صاحب بار در آن درج شده باشد.

زندي درباره خسارت احتمالي حين حمل اثاثيه نيز گفت: همه صاحبان شرکت هاي حمل کالا ملزم هستند در صورت بروز خسارت حمل اثاثيه کليه مبلغ خسارت که توسط کميسيون تعيين خسارات اتحاديه تعيين مي شود را عينا به صاحب بار پرداخت کنند.

وي همچنين درباره تخلف برخي از شرکت هاي باربري که عليرغم قيمت توافقي براي حمل مبلغ ديگري را مطالبه ميکنند، گفت: اين گونه شرکت ها غير مجاز هستند که اقدام به اين کار مي کنند، اما شرکت هاي مجاز حمل ۹۹ درصد قيمت هاي شان را درست محاسبه مي کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *