به گزارش قطعات خودرو به نقل از «اخبار خودرو»،محصولات نفتی لوکاساویل آمریکا که دفتر مرکزی آن در ایندیاناپولیس واقعدر ایالات متحده است؛ از عرضه کدهای QR براساس سیاست مشتریمحوری در مجموعه محصولات مسابقهای، مراقبت روزانه از خودرو، موتورسیکلت، دریایی و صنعتی خود خبر داد. بستهبندی هوشمند جدید لوکاساویل شامل کد QR جدیدی است که با یک بهبود ساده و موثر همراه است و تجربه خوبی را به مشتری ارائه و به این شرکت نیز اجازه میدهد دسترسی فوری به جزئیات محصول ازجمله اطلاعات عملکردی، محصولات مکمل برای کالای اسکنشده، اطلاعات اکولوژیک و محیطزیستی، ملاحظات انتقال زبالهها، فرمولاسیون و خواص شیمیایی و همچنین اطلاعاتی درباره شیوههای جابهجایی، حملونقل و ذخیرهسازی این محصول را ارائه میکند.
مورگان لوکاس، رئیس شرکت لوکاساویل گفت: «از اینکه روغن لوکاس جزو اولین شرکتهایی است که در صنعت ما کدهای QR را در بستهبندی کل مجموعه محصولات خود قرار میدهد، هیجانزده هستیم.
زیرا علاوهبر دسترسی فوری به اطلاعات کاربردی محصول، مشتاقیم اطلاعات موجود را گسترش دهیم. این موضوع شامل رسانهها و ویدیوهای کاربردی با حضور کارشناسان داخلی ما و بسیاری از مکانیکهای حرفهای، تیمهای مسابقه، دیتیلینگها و علاقهمندان به خودروهایی است که میخواهند بیشازپیش به محصولات ما اعتماد کنند.» شرکت نفتی لوکاس با فلسفه تولید بهترین روانکارها و موادافزودنی در سال 1989 توسط فارست و شارلوت لوکاس تاسیس شد.
امروزه لوکاساویل دارای بیشاز 300 محصول ممتاز است و بیشترین تنوع محصولات را در قفسهها و بین شرکت نفتی در ایالات متحده با شبکه توزیع در 48 کشور مختلف ایجاد کرده است.
همچنین لوکاساویل در ورزشهای موتوری حضور متعهدانه دارد که این امر شامل پشتیبانی طولانیمدت از سریهای مسابقهای با سابقه منطقهای و ملی و همچنین توزیع محتوای انحصاری موتوراسپرت در سراسر جهان از طریق شبکه MAVTV (بهعنوان یکی از شبکههای تلویزیونی تحت مالکیت و اداره لوکاساویل) است.
این شرکت بهعنوان شریک انحصاری روغن و روانکار در مسابقات خودروهای پاگنده و آخرین بازمانده مانسترجم، دلاس کاووبوی، ایندیناپلیس کالتز و استادیوم لوکاساویل حضور دارد.