قطعات خودرو

مأموریت حمل دو کلیه توسط لامبورگینی اوراکان پلیس با موفقیت انجام شد!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، در سال ۲۰۱۴ بود که لامبورگینی یک دستگاه اوراکان را به پلیس ایتالیا اهدا کرد و سه سال بعد نیز همین هدیه سخاوتمندانه تکرار شد. دومین اوراکان اهدایی به پلیس این کشور اخیراً مأموریت مهمی را به پایان رسانده است.

 

این سوپر اسپرت دوست‌داشتنی توانسته دو کلیه را به بیمارانی در چند صد کیلومتر دورتر برساند.

 

مقامات محلی با استفاده از رسانه‌های محلی تصاویری از چگونگی به‌کارگیری فضای بار کوچک این خودرو توسط تیم پلیس و پزشکی را منتشر کرده‌اند.

 

سوپر اسپرت ۱۰ سیلندر لامبورگینی مأموریت خود را از پادوا در شمال ایتالیا شروع کرده و اولین توقفش حدود ۱۶۸ کیلومتر بعدتر بوده تا یکی از کلیه‌ها را به بیمارستانی در مودنا تحویل دهد.

 

 

لامبورگینی اوراکان پلیس مأموریت خود را ادامه داده تا به رم برسد یعنی جایی که دومین کلیه به مقامات بیمارستان تحویل داده می‌شود. در واقع این خودرو ۴۰۱ کیلومتر دیگر را نیز برای انجام این مأموریت مهم پیموده است. پلیس ایتالیا با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی گفته است:

سفر در بزرگراه برای تحویل زیباترین هدیه کریسمس: زندگی! به لطف بابانوئل ویژه پلیس، دو نفر توانسته‌اند هدیه خود یعنی یک کلیه اهدایی را تحویل بگیرند. این اندام‌ها توسط افسران پلیس بزرگراه و با یک دستگاه لامبورگینی اوراکان به بیمارستان‌هایی در مودنا و رم تحویل داده شده‌اند

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند حتی فضای بار کوچک و ۱۰۰ لیتری اوراکان می‌تواند جعبه‌ای خنک با دو کلیه را نگهداری کند. جدای از پوشش مخصوص خودروهای پلیس ایتالیا و چراغ‌های روی سقف، این لامبورگینی اوراکان به دستگاه شوک و تجهیزات دیگر و همچنین دوربین ضبط تصاویر مجهز شده تا مقامات از عملکرد نیروهای خود آگاه شوند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *