با دههزار بازدیدکننده از ۷۰ کشور و ۳۰۰ غرفهدار اتومکانیکا دیجیتال پلاس ۲۰۲۱ فرانکفورت تمام شد.
پس از توقف اجباری ناشی از همه گیری کووید-19 ، مس فرانکفورت سرانجام توانست از ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر در مقر اصلی برگزاری نمایشگاه، از غرفهداران و بازدیدکنندگان حرفه ای استقبال کرد.
برای رویداد ویژه اتومکانیکا دیجیتال پلاس فرانکفورت ۲۰۲۱ و نمایشگاه هایپرموشن فرانکفورت، ۳۸۸ غرفهدار شرکت کردند که ۵۳٪ از آنها در محل و بقیه به صورت آنلاین شرکت کردند.
حدود ۱۰ هزار نفر از ۷۰ کشور جهان حضور داشتند که دو سوم آنها از عملکردهای مشارکت دیجیتالی جدید استفاده میکردند که شامل پخش مستقیم، هماهنگی هوشمند و تماسهای تصویری فردی میشد.
در این راستا، این پلت فرم تقریبا ۲۵ هزار تعامل را میزبانی کرد. پخش ۲۱ هزار بار مشاهده شد و ۱۶۰۰ تماس تصویری برقرار شد.
قالب مشارکت ترکیبی
نکته برجسته نمایشگاه ارزش افزوده توسط مفهوم اتومکانیکا دیجیتال پلاس بود. این مفهوم نمایشگاه تجاری شخصی که با قابلیت شرکت دیجیتالی تکمیل شده بود، به خوبی توسط غرفه داران و بازدیدکنندگان مورد استقبال قرار گرفت.
اکسل کوبلیتز، مدیرعامل فدراسیون تجارت و تعمیر اتومبیل آلمان (ZDK)، گفته است: «این موقعیت اجازه میدهد تا ما نه تنها به بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت، بلکه به بسیاری دیگر از کارآفرینان خودرو و کارکنان آنها که از برنامه ما استفاده میکنند، برسیم.»
«موفقیت کامل» توسط آلبرشت کروسه، مدیر عامل Sata تعریف شد، او اظهار داشت که اگرچه ملاقات حضوری با مشتریان بسیار مهم است، اما قالب ترکیبی به مخاطبان بینالمللی که نمیتوانند به فرانکفورت سفر کنند اجازه میدهد تا بخشی از رویداد باشند.
نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۲۱
معرفی بخشهای مختلف اتومکانیکای ۲۰۲۱
گزارش تصویری/ اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۱۸
شرکت در مهمترین نمایشگاه تجاری جهان با یک کلیک
اتومکانیکا ۲۰۲۱ | به غرفهداران امکان عرضه مجازی رایگان داده میشود