قطعات خودرو

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | شرکت در مهمترین نمایشگاه تجاری جهان با یک کلیک

اتومکانیکا یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی برای صنعت خودرو و موفق‌ترین مفهوم نمایشگاه تجاری مس فرانکفورت به عنوان محل برگزاری این صنعت است.

این نمایشگاه که مهمترین نمایشگاه تجاری پس از فروش خودرو است، کل زنجیره فرآیند را از نقطه فروش تا خدمات، بازیافت و دفع ارایه می‌دهد.

بازدید کنندگان لوازم جانبی، کارگاه، خرده‌فروشی، خودرو، مالک یا اپراتور در فرانکفورت با تامین کنندگان مربوطه تجهیزات کارگاه و صنعت تامین‌کننده خودرو دیدار می‌کنند.

امروزه اتومکانیکا به طور فزاینده‌ای بستری برای تولیدکنندگان تجهیزات اصلی در صنعت خودرو است که از طریق نوآوری و عملکردها، سیستم ها و فناوری‌های جدید توجه خود را به خود جلب می کنند.

این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات را در زمینه کارگاه و تجهیزات ایستگاه خدمات، قطعات خودرو، تنظیم، فناوری اطلاعات، شستشوی اتومبیل و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

با توجه به شرایط فعلی جهان، نمایشگاه به صورت رویدادی ترکیبی، همزمان در محل و آنلاین برگزار می‌شود.

اتومکانیکا سه روز از سه شنبه 14 سپتامبر تا پنجشنبه ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ در فرانکفورت برگزار می‌شود و همه‌ی تجار این صنعت، خرده‌فروشان، قطعه‌سازان و… می‌توانند به‌صورت مجازی در با نوآوری‌ها و راه حل های جدید در زمینه همراه شوند.

به طور کلی، برگزارکنندگان گفته‌اند،‌ در پنج روز نمایشگاه ، ۱۱ سپتامبر تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸ ، از حدود پنج هزار غرفه‌دار و ۱۳۶ هزار بازدید کننده از ۱۸۱ کشور از اتومکانیکای فرانکفورت استقبال کردند.

نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۲۱

معرفی بخش‌های مختلف اتومکانیکای ۲۰۲۱

گزارش تصویری/ اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۱۸

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *