قطعات خودرو

نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۲۱

اتومکانیکا ۲۰۲۱

نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت (Automechanika Frankfurt) از ۲۳ تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می‌شود.

این رویداد سه روزه ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ – ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ -آغاز و برای اولین بار به عنوان یک رویداد ترکیبی در حالی برگزار می‌شود که یک نمایشگاه فشرده در محوطه نمایشگاه فرانکفورت با یک پلت فرم آنلاین که به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان امکان مشارکت و شبکه دیجیتالی را می‌دهد.

نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت که از موفق‌ترین نمایشگاه‌های تجاری است که توسط شرکت مسی فرانکفورت (Messe Frankfurt)  برنامه‌ریزی و تدارک دیده می‌شود که محلی برای ملاقات فعالان صنعت خودرو و مکانی برای رونق کسب و کار باشد.

دوسالانه‌ی «اتومکانیکا» (Automechanika) بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری بازار اتومبیل است.

اتومکانیکای فرانکفورت، در سال ۱۹۷۱ تأسیس و تبدیل به مهمترین محل ملاقات صنعت، تجارت نمایندگی و بخش تعمیر و نگهداری و تعمیر شد.

این نمایشگاه هر دو سال یک بار در تناوب با نمایشگاه بین‌المللی «موتور شو» (Motor Show) آلمان برپا شده و برخلاف آن تنها به روی بازدیدکنندگان تخصصی و تجار باز است.

علاوه بر نوآوری‌های محصول، تمرکز بر موضوعات و روندهایی است که امروزه بر بازار پس از خودرو تأثیر می‌گذارد. همچنین برنامه ای سه روزه از رویدادها وجود دارد که توسط شرکا و حامیان متعدد پشتیبانی می‌شود.

دیجیتالی شدن در بازار پس از فروش

دیجیتالی شدن امروزه یکی از مهمترین موضوعات در بازار پس از خودرو است. در طول دوره گفتگوی پنل «بیایید در مورد تجارت صحبت کنیم»، نمایندگان  بوش، AVL DiTest،  Carbon  و Hunter با اولاف موهوف، مدیر نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورک، برای بحث در مورد راه حل‌های کارگاهی نوآورانه در زمان شکل گیری دیجیتالی شدن و انتقال تحرک برای دستیابی به آینده‌ای پایدار، بازار پس از خودرو در کجا نیاز به نوآوری دارد؟ دیجیتالی شدن یک مسئله بزرگ است – در آینده چه نقشی در بخش کارگاه ایفا خواهد کرد و راه حل‌های جدید تحرک چگونه بر بازار پس از خودرو تأثیر می‌گذارد؟

نمایشگاه تجاری پیشرو در صنعت خدمات خودرو امسال در قالب ” Digital Plus” برگزار می شود. فرمت “Digital Plus” علاوه بر ارائه یک نمایشگاه فشرده در محل نمایشگاه در فرانکفورت، به متخصصان و تجار این امکان را می‌دهد که به صورت دیجیتالی ارائه کنند.

گروه‌های محصولات ارایه شده در اتومکانیکای فرانکفورک با توجه به گستردگی محصول و عمق آن منحصر به فرد است.

تفکیک این محصولات به این تریتیب است:

  • لوازم جانبی و سفارشی‌سازی
  • سیستم‌های محرکه و سوخت‌های جایگزین
  • رنگ بدنه
  • کارواش و مراقبت
  • نمایندگی و کارگاه-مدیریت
  • تشخیص و تعمیر
  • الکترونیک و اتصال
  • تحرک به‌عنوان سرویس و رانندگی مستقل
  • قطعات و اجزاء
  • لاستیک و چرخ

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است