پدال – در رتبه بندی برندها، فولکس واگن (-27.8٪) بار دیگر در صدر قرار دارد و به لطف فروش گسترده مدلهای ID3 و ID4 موفق شده تا رتبه خود را با وجود افت فروش حفظ کند. هوندا (18.5-%) در رتبه دوم بازار چین قرار دارد که این عملکرد را مدیون فروش موفق مدل هوندا Envix است. . تویوتا (2.2- درصد) در رتبه سوم بازار چین جای گرفت، جایگاهی که طی دو سال گذشته در اختیار تویوتا بوده است. مدلهای تویوتا راو 4 و تویوتا کمری جزو پرفروشترین محصولات این برند در چین محسوب میشوند. سایر برندها را در جدول زیر میتوانید مشاهده کنید:
Pos | Brand | Oct-21 | /20 |
1 | Volkswagen | 197,486 | -27.8% |
2 | Honda | 140,102 | -18.5% |
3 | Toyota | 133,170 | -2.2% |
4 | Wuling | 93,609 | 69.8% |
5 | BYD | 88,898 | 96.4% |
6 | Geely | 86,290 | -25.8% |
7 | ChangAn (incl. Chana) | 84,330 | -17.2% |
8 | Buick | 82,103 | -17.1% |
9 | Nissan | 80,156 | -32.5% |
10 | Chery | 62,851 | 15.1% |
در ردهبندی مدلها، نیسان سیلفی (-29.2 درصد) علیرغم افت شدید فروش طی ماه اخیر، همچنان رتبه اول را از ابتدای 2021 تاکنون در اختیار دارد. خودرو کوچک وولینگ Hongguang MINI EV که براساس همکاری مشترک جنرال موتورز و سایک موتور ساخته شده است، جایگاه دوم فروش بازار چین را در اختیار دارد. جایگاه سوم نیز در اختیار نسخه درونسوز این خودرو قرار گرفته است. فولکس واگن لاویدا و تسلا مدل 3 نیز در جایگاههای چهارم و پنجم فروش مدلهای بازار چین قرار دارند.
Pos | Model | Oct-21 | /20 |
1 | Nissan Sylphy | 39,806 | -29.2% |
2 | Wuling Hongguang MINI EV | 39,128 | 64.7% |
3 | Wuling Hongguang | 37,943 | 20.9% |
4 | VW Lavida | 35,124 | -14.6% |
5 | Tesla Model 3 | 28,853 | 137.6% |
6 | Haval H6 | 27,341 | -48.2% |
7 | VW Sagitar | 27,180 | -25.3% |
8 | Toyota Camry | 26,121 | 57.3% |
9 | BYD Qin PLUS | 25,908 | new |
10 | Tesla Model Y | 25,538 | new |