قطعات خودرو

نگاهی به آمار فروش خودرو در چین ماه اکتبر 2021، درخشش BYD در یک بازار نزولی

پدال – در رتبه بندی برندها، فولکس واگن (-27.8٪) بار دیگر در صدر قرار دارد و به لطف فروش گسترده مدل‌های ID3 و ID4 موفق شده تا رتبه خود را با وجود افت فروش حفظ کند. هوندا (18.5-%) در رتبه دوم بازار چین قرار دارد که این عملکرد را مدیون فروش موفق مدل هوندا Envix است. . تویوتا (2.2- درصد) در رتبه سوم بازار چین جای گرفت، جایگاهی که طی دو سال گذشته در اختیار تویوتا بوده است. مدل‌های تویوتا راو 4 و تویوتا کمری جزو پرفروش‌ترین محصولات این برند در چین محسوب می‌شوند. سایر برندها را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

PosBrandOct-21/20
1Volkswagen197,486-27.8%
2Honda140,102-18.5%
3Toyota133,170-2.2%
4Wuling93,60969.8%
5BYD88,89896.4%
6Geely  86,290-25.8%
7ChangAn (incl. Chana)84,330-17.2%
8Buick82,103-17.1%
9Nissan80,156-32.5%
10Chery62,85115.1%

در رده‌بندی مدل‌ها، نیسان سیلفی (-29.2 درصد) علیرغم افت شدید فروش طی ماه اخیر، همچنان رتبه اول را از ابتدای 2021 تاکنون در اختیار دارد. خودرو کوچک وولینگ Hongguang MINI EV که براساس همکاری مشترک جنرال موتورز و سایک موتور ساخته شده است، جایگاه دوم فروش بازار چین را در اختیار دارد. جایگاه سوم نیز در اختیار نسخه درون‌سوز این خودرو قرار گرفته است. فولکس واگن لاویدا و تسلا مدل 3 نیز در جایگاه‌های چهارم و پنجم فروش مدل‌های بازار چین قرار دارند.

PosModelOct-21/20
1Nissan Sylphy39,806-29.2%
2Wuling Hongguang MINI EV39,12864.7%
3Wuling Hongguang37,94320.9%
4VW Lavida35,124-14.6%
5Tesla Model 328,853137.6%
6Haval H627,341-48.2%
7VW Sagitar27,180-25.3%
8Toyota Camry26,12157.3%
9BYD Qin PLUS25,908new
10Tesla Model Y25,538new

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *