قطعات خودرو

ام وی ام x22 پرو دنده ای معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت مدیران خودرو با انتشار ویدیویی از محصول ام وی ام x22 پرو مجهز به گیربکس دستی با نام X22 PRO MT رونمایی کرد.

 

خانواده ام وی ام ایکس22 پرو، یکی از محصولات ارزان قیمت شرکت مدیران خودرو است و جزو پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت نیز محسوب می‌شود. نسخه CVT ایکس22 پرو، با پیشرانه نسخه قبلی محصولات این خانواده عرضه نشد و به جای آن، یک پیشرانه 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر 12 سوپاپه در نسخه CVT ام وی ام ایکس22 پرو نصب شد. این پیشرانه، قادر به تولید 102 اسب بخار و 150 نیوتن متر گشتاور است.

 

در نسخه جدید دنده‌ای ایکس22 پرو، مدیران خودرو تصمیم گرفت تا پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی را به جای پیشرانه 1 لیتری توربوشارژر به‌کار ببرد. این پیشرانه، نسخه به‌روزرسانی شده همان پیشرانه 1.5 لیتری ایکس22 قبلی است و با کد SQRE4G15C شناخته می‌شود. این پیشرانه با بروزرسانی‌های انجام شده، قادر به تولید 113 اسب بخار و 143 نیوتن متر گشتاور است که به ازای هر کدام، 7 اسب بخار و 8 نیوتن متر بیشتر از نسخه قبلی دارد.

 

جدول تفاوت‌های فنی نسخه CVT و دنده‌ای ایکس22 پرو

 

ویژگی ها ایکس22 پرو CVT ایکس22 پرو دنده ای

 

نوع پیشرانه 1.0 لیتری توربو 1.5 لیتری تنفس طبیعی

 

توان 102 اسب بخار 113 اسب بخار

 

گشتاور 150 نیوتن متر 143 نیوتن متر

 

جعبه دنده CVT 5 سرعته دستی

 

سیستم ترمز دیسکی دیسکی

 

محور محرک جلو جلو

 

 

 

نمای عقب MVM ایکس 22 پرو دنده‌ای

 

 

امکانات MVM ایکس 22 پرو دنده‌ای

نسخه دنده ای ام وی ام ایکس22 پرو از امکاناتی مشابه مدل CVT بهره می‌برد. این خودرو دارای سانروف، سامانه کنترل پایداری، رکاب های جانبی، مانیتور لمسی 9 اینچی به همراه دوربین عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، دی لایت (چراغ روز)، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه های جانبی همراه با چراغ راهنما و گرمکن، سنسورهای نمایش دهنده میزان فشار باد تایرها، سیستم کروز کنترل، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، سنسور نور، غربیلک فرمان به صورت چرمی و دی کات، دارای 2 ایربگ ایمنی، فرمان کمکی برقی، تریم چرمی صندلی ها و بسیاری امکانات دیگر است. این خودرو تجهیزات و قابلیت های خود، گزینه مناسبی در این رنج قیمتی برای کسانی است که به دنبال یک خودروی مدرن و البته با قیمت تقریبا مناسب هستند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *