قطعات خودرو

تاریخ خودرو : آخرین هادسون کارخانه را ترک کرد

آخرین هادسون کارخانه را ترک کرد. تأسیس هادسون در روز 1 اسفند ماه در سال 1287 خورشیدی برابر با روز 20 فوریه در سال 1909 میلادی، توسط هشت تاجر دیترویت اتفاق افتاد. آنها برای شرکت از جوزف ال هادسون، کارآفرین فروشگاه بزرگ، کمک مالی دریافت کردند که منجر به گذاشتن این نام روی شرکت شد. هادسون رکورد بیشترین فروش خودرو در نخستین سال تولید کامل یک خودروساز را با چهار هزار و پانصد و هشت دستگاه ثبت کرد و آن را در جایگاه هفدهم در صنعت از نظر فروش در آن دوره قرار داد. آخرین هادسون واقعی در روز 7 آبان ماه در سال 1333 خورشیدی / شمسی برابر با روز 29 اکتبر در سال 1954 میلادی، پس از ادغام در روز 11 اردیبهشت ماه در سال 1333 خورشیدی برابر با روز 1 می در سال 1954 میلادی، با نش، خط مونتاژ را ترک کرد و آمریکن موتورز را تشکیل داد.

آغاز هادسون : رکورددار فروش

هادسون رکورد بیشترین فروش خودرو در نخستین سال تولید یک خودروساز را ثبت کرد

آخرین هادسون کارخانه را ترک کرد. تأسیس هادسون در روز 1 اسفند ماه در سال 1287 خورشیدی برابر با روز 20 فوریه در سال 1909 میلادی، توسط هشت تاجر دیترویت (Detroit) اتفاق افتاد. آنها برای شرکت از جوزف ال هادسون (Joseph L. Hudson)، کارآفرین فروشگاه بزرگ، کمک مالی دریافت کردند که منجر به گذاشتن این نام روی شرکت شد. هادسون رکورد بیشترین فروش خودرو در نخستین سال تولید کامل یک خودروساز را با چهار هزار و پانصد و هشت دستگاه ثبت کرد و آن را در جایگاه هفدهم در صنعت از نظر فروش در آن دوره قرار داد.

پایان هادسون، پایان آرزوها

آخرین هادسون، پس از ادغام با نش، خط مونتاژ را ترک کرد

آخرین هادسون (Hudson) واقعی در روز 7 آبان ماه در سال 1333 خورشیدی / شمسی برابر با روز 29 اکتبر در سال 1954 میلادی، پس از ادغام در روز 11 اردیبهشت ماه در سال 1333 خورشیدی برابر با روز 1 می در سال 1954 میلادی، با نش (Nash)، خط مونتاژ را ترک کرد و آمریکن موتورز (American Motors) را تشکیل داد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *