قطعات خودرو

تاریخ خودرو : شرکت فورد، مرکوری را معرفی کرد

شرکت فورد، مرکوری را معرفی کرد. شرکت خودروسازی فورد در روز 13 آبان ماه در سال 1317 خورشیدی برابر با روز 4 نوامبر در سال 1938 میلادی، در یک نمایشگاه عمومی در میشیگان، برند خودروی​​ قیمت متوسط خود مرکوری را معرفی کرد. مرکوری به دنبال پر کردن شکاف بین فوردهای مقرون به صرفه تر و لینکلن های لوکس بود.نزدیک به شصت و شش هزار دستگاه مرکوری در نخستین سال عرضه به سمت خریداران جدیدی رفتند. خریدارانی که می توانستند یکی از آنها را با قیمت نهصد و شانزده دلار در حدود هجده هزار دلار در سال 1401 ش / 2022 م، داشته باشند. در حالی که مرکوری در سال‌های اولیه‌اش بدنه‌های منحصربه‌فردی دریافت می‌کرد، به زودی شروع به اشتراک خطوط با خودروهای فورد و لینکلن کرد. پس از جنگ جهانی دوم، این برند در سال 1328 ش / 1949 م، یک بدنه کاملاً جدید دریافت کرد و دهه نسبتاً موفقی را آغاز کرد. 

آغاز مرکوری : زیبایی جاده

مرکوری به دنبال پر کردن شکاف بین فوردهای مقرون به صرفه و لوکس بود

شرکت فورد، مرکوری را معرفی کرد. شرکت خودروسازی فورد (Ford Motor Company) در روز 13 آبان ماه در سال 1317 خورشیدی برابر با روز 4 نوامبر در سال 1938 میلادی، در یک نمایشگاه عمومی در میشیگان، برند خودروی​​ قیمت متوسط خود مرکوری (Mercury) را معرفی کرد. مرکوری به دنبال پر کردن شکاف بین فوردهای مقرون به صرفه تر و لینکلن (Lincoln) های لوکس بود.نزدیک به شصت و شش هزار دستگاه مرکوری در نخستین سال عرضه به سمت خریداران جدیدی رفتند.

مرکوری و لینکلن

مرکوری در سال‌های اولیه‌اش بدنه‌های ویژه و منحصربه‌فردی دریافت می‌کرد

خریدارانی که می توانستند یکی از آنها را با قیمت نهصد و شانزده دلار در حدود هجده هزار دلار در سال 1401 ش / 2022 م، داشته باشند. در حالی که مرکوری در سال‌های اولیه‌اش بدنه‌های منحصربه‌فردی دریافت می‌کرد، به زودی شروع به اشتراک خطوط با خودروهای فورد و لینکلن کرد. پس از جنگ جهانی دوم، این برند در سال 1328 ش / 1949 م، یک بدنه کاملاً جدید دریافت کرد و دهه نسبتاً موفقی را آغاز کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *