قطعات خودرو

تاریخ خودرو : کایزر- فریزر تولید را آغاز کرد

کایزر- فریزر تولید را آغاز کرد. شرکت کایزر- فریزر تولید خودروهای فریزر را در روز 8 خرداد ماه در سال 1325 خورشیدی برابر با روز 29 می در سال 1946 میلادی، در کارخانه میشیگان آغاز کرد. خودروی فریزر یکی از نخستین خودروهایی است که دارای استایل جدید پس از جنگ بود و حتی مدال طلای آکادمی مد نیویورک را برای دستاوردهای طراحی برنده شد. این شرکت در سال های اولیه رقابت با برندهای لوکس معتبری مانند لینکلن و کادیلاک به موفقیت جزئی دست یافت. شرکت کایزر- فریزر، در سال 1327 ش (1948 م) 1.5 درصد از بازار خودروی ایالات متحده را به خود اختصاص داد. بیش از ده هزار دستگاه خودروی فریزر مدل 1330 ش (1951 م)، که شامل تعداد انگشت شماری کانورتیبل چهار در بود، از خط مونتاژ خارج شد. این پایانی برای خودروی فریزر بود. مدیران شرکت کایزر- فریزر، هنری کایزر و جوزف فریزر معتقد بودند که غول ها با هم کار کردند تا مانع تولید شرکت خودروسازی آنها شوند. خودروی کایزر تنها دو سال بعد در سال 1332 ش (1953 م) درهای خود را بست.

آغاز شرکت کایزر- فریزر

خودروی فریزر یکی از نخستین خودروهایی است که دارای استایل جدید پس از جنگ بود

کایزر- فریزر تولید را آغاز کرد. شرکت کایزرفریزر (Kaiser-Frazer) تولید خودروهای فریزر (Frazer) را در روز 8 خرداد ماه در سال 1325 خورشیدی برابر با روز 29 می در سال 1946 میلادی، در کارخانه ویلووز ران (Willows Run) در میشیگان آغاز کرد. خودروی فریزر یکی از نخستین خودروهایی است که دارای استایل جدید پس از جنگ بود. این شرکت در سال های اولیه رقابت با برندهای لوکس معتبری مانند لینکلن (Lincoln) و کادیلاک (Cadillac) به موفقیت های جزئی دست یافت. شرکت کایزرفریزر، در سال 1327 ش (1948 م) 1.5 درصد از بازار خودروی ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

پایان تلخ شرکت کایزر- فریزر

خودروی کایزر تنها دو سال بعد درهای خود را برای همیشه بست

بیش از ده هزار دستگاه خودروی فریزر مدل 1330 ش (1951 م)، که شامل تعداد انگشت شماری کانورتیبل چهار در بود، از خط مونتاژ خارج شد. این پایانی برای خودروی فریزر بود. مدیران شرکت کایزرفریزر، هنری کایزر (Henry Kaiser) و جوزف فریزر (Joseph Frazer) معتقد بودند که غول ها با هم کار کردند تا مانع تولید شرکت خودروسازی آنها شوند. خودروی کایزر تنها دو سال بعد در سال 1332 ش (1953 م) درهای خود را برای همیشه بست و تعطیل شد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *