قطعات خودرو

تصاویر جدید کشنده شکموتو آرین دیزل منتشر شد + عکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بتازگی تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که بنظر مربوط به محصول جدید کشنده شکموتو از شرکت آرین دیزل است.

 

شرکت آرین دیزل پیش از این محصول کشنده تک محور شاکمن X5000 یا شک موتو X5000 را در همکاری با گروه خودروسازی شاکمن در کشورمان مونتاژ نموده است و این احتمال وجود دارد که تصویر منتشر شده مربوط به نسخه 2 محور باری کمپرسی کشنده X5000 باشد.

 

کشنده تک محور شکموتو X5000 با مشخصات فنی مناسب و طراحی ظاهری جالب خود به رقابت با سایر کشنده‌های موجود در بازار ایران پرداخته و با عرضه آن به بازار، رقابت کشنده‌ها داغ‌تر شده است.

 

حالا در صورت عرضه نسخه باری و کمپرسی محصول شکموتو و با توجه به کمبود محصولات در این دسته از محصولات تجاری، مطمئنا این خودرو تجاری مورد توجه متقاضیان و فعالان بازار قرار خواهد گرفت.

 

تصاویر جدید کشنده شکموتو آرین دیزل منتشر شد

 

کشنده شک موتو X5000 در بخش فنی از یک موتور نوع دیزل ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ با سیستم خنک کننده آبی و با توان تولید 520 اسب بخار و حداکثر گشتاور 2460 نیوتن متر بهره می‌برد. پیشرانه ISZ520 Cummins بکارگرفته شده در کشنده شکموتور از یک فناوری جدید استفاده می‌کند. این پیشرانه توسط دیگر خودروسازان مطرح بین المللی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *