قطعات خودرو

جشن تولد ۷۵ سالگی لندروور دیفندر با معرفی یک نسخه خاص

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، در طول تاریخ صنعت خودرو، خودروهای افسانه‌ای زیادی وجود داشتند که به پایان دوران خود رسیدند و از خط تولید خارج شدند. لندروور دیفندر اما جزو آن دسته از مدل‌های جاودانه‌ای بود که هنوز هم تولید می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. بریتانیایی‌ها نخستین‌بار در سال ۱۹۴۸ از نسل اول این شاسی‌‌بلند در نمایشگاه خودروی آمستردام رونمایی کردند؛ بدین ترتیب لندروور سال آینده هفتاد و پنجمین سالگرد تولد این خودرو را جشن می‌گیرد.

این شرکت برای گرامیداشت این رویداد مهم در تاریخ خود از یک مدل تولیدمحدود در دو نسخه تک در با کد ۹۰ و دو در با کد ۱۱۰ کرده است. این شاسی‌بلندهای همه‌جارو به رنگ سبز خاص مزین شده که در تمام بخش‌های بدنه تا میانه طاق چرخ و جای‌جای کابین مورداستفاده قرار گرفته است. لندروور برای متمایزکردن این نسخه از سایر مدل‌های دیفندر از برچسب «۷۵years» سود برده است.

دیفندر ۷۵th Limited Edition بر پایه نسخه پر امکاناتات دیفندر HSE ساخته می‌شود که از فناوری‌هایی چون چراغ‌های LED، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر شیشه راننده، شارژر بی‌سیم تلفن‌هوشمند، سیستم تهویه‌مطبوع سه‌نقطه‌ای، حافظه صندلی و سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۱.۴ اینچی «Pivi Pro» سود می‌برد. لندروور این نسخه را به‌طور استاندارد با سقف پارچه‌ای تاشو عرضه می‌کند اما خریداران درصورت تمایل می‌توانند خودروشان را به سقف فلزی با سانروف پانوراما مجهز کنند.

لندروور در تولید این مدل خاص پا را از امکانات عادی فراتر گذاشته و آن را به میله حمل بار با فراخوان برقی و تایرهای تمام فصل مجهز کرده است. موتور این خودرو تغییری نداشته و همچنان از همان واحد بنزینی P400 یا دیزلی-هیبریدی D300 یا پلاگین‌هیبریدی P400e استفاده می‌کند.

قیمت تعیین‌شده برای تهیه این شاسی‌بلندها از ۸۵,۹۹۵ پوند برای دیفندر ۹۰ شروع شده و تا ۸۹,۹۹۵ برای نسخه ۱۱۰ پیش می‌رود. لندروور به‌طور همزمان با رونمایی از دیفندرهای ۷۵th Limited Edition، از کلکسیون سبک‌زندگی خود با تم «سبز گراسمور» نیز رونمایی کرد. خریداران این محصولات و نمونه‌های گرامیداشت تولد دیفندر می‌توانند هم‌اکنون سفارش خود را ثبت کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *