قطعات خودرو

نسخه بروزشده چری تیگو 4 پرو یا ام وی ام x55 پرو به زودی در روسیه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از کراس‌اوور چری تیگو 4 پرو که در ایران با نام ام وی ام x55 پرو عرضه شده است، محصولی جمع‌وجور از برند چری در بازار روسیه است. نسخه اولیه این کراس‌اوور از سال 2019 در روسیه به فروش می‌رسد و نسخه جدید آن یعنی چری تیگو 4 پرو از پاییز سال جاری وارد این کشور خواهد شد. این کراس‌اوور بسیار دیر به روسیه رسید چرا که پیش از آن در چین (با نام چری تیگو 5X) و در ایران (با نام ام وی ام X55 پرو) عرضه شده است.

 

 

خبرنگاران خودرو در روسیه نیز متوجه شده‌اند که چری تیگو 4 پرو بسیاری از المان‌های طراحی تیگو 7 را اخذ کرده است. همچنین خطوط قرمز اضافه شده به بدنه خودرو نیز جلب توجه می‌کنند. با این حال فاصله بین دو محور تیگو 4 پرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان 190 سانتی‌متر است.

 

 

 

نکته جالب در خصوص معرفی این خودرو به بازار روسیه، عدم نمایش تصاویر دقیق از کابین این خودرو است. به نظر نمی‌رسد که چری تصمیم بگیرد تیگو 4 پرو را با کابین متفاوتی به بازار روسیه عرضه کند. بنابراین آن‌ها به راحتی می‌توانند تصاویر ام وی ام X55 پرو را در رسانه‌های ایرانی مشاهده کنند تا با کابین چری تیگو 4 پرو آشنا شوند.

 

 

تنوع موتورهای قابل انتخاب برای این خودرو در روسیه بیشتر از گزینه‌های موجود در ایران است. نسخه پایه این خودرو به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که به همراه گیربکس پنج سرعته دستی عرضه خواهد شد. موتور بعدی 1.5 توربوشارژر (147 اسب بخار، 210 نیوتن متر) است که همانند ام وی ام X55 پرو با گیربکس CVT به دست مشتریان می‌رسد. تیگو 4 پرو در قالب پنج تریم از امکانات و تجهیزات و با قیمت پایه 1.7 میلیون روبل (850 میلیون تومان) به دست مشتریان روسی خواهد رسید.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *