قطعات خودرو

نگاهی گذرا به دلایل برتری فونیکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از قطعه نیوز: گواهی بر تلاش فونیکس برای برتری در صنعت خودرو تیگو ۷ پرو مکس است. طراحی زیبا و آیرودینامیک آن پیچیدگی و قدرت را به نمایش می‌گذارد.

 

فضای داخلی  با تمرکز کم نظیری ساخته شده و سطح فوق‌العاده‌ای از راحتی و ظرافت را عرضه می‌دهد. اما آنچه بیشتر در تیگو ۷ پرو مکس می‌درخشد، در زیر کاپوت قرار دارد.

 

 

تیگو ۷ پرو مکس با استفاده از یک موتور جدید، تجربه رانندگی هیجان انگیزی را عرضه می‌دهد و به طور یکپارچه قدرت اولیه را با راندمان استثنایی سوخت ترکیب می‌کند.

 

سیستم‌های پیشرفته راننده این خودرو، در حالی لایه‌ای از ایمنی را فراهم می‌کنند که سیستم اطلاعات سرگرمی بصری آن، سرنشینان را در هر سفری مطلع و سرگرم نگه می‌دارد.

 

 

ساعت‌های بی‌شماری برای طراحی دقیق، آزمایش‌های فنی و اهتمام جدی به جزئیات صرف شده و هر جزء، هر خط کد، با تمرکز بسیاری لحاظ شده است تا تجربه رانندگی بی نظیری را تضمین کند.

 

نوآوری در هسته مرکزی تیگو ۷ پرو مکس، ویترینی از برتری‌های تکنولوژیک فونیکس و دارای مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته است، از جمله: سیستم های پیشرفته یاری راننده (ADAS): این سیستم‌های هوشمند با عرضه نظارت و مداخله در لحظه، ایمنی را افزایش می‌دهند و از خطر تصادفات می‌کاهند.

 

 

سیستم اطلاعات و سرگرمی در این خوردو به طور یکپارچه با تلفن هوشمند عمل کرده و دسترسی به اطلاعات را مصادف با امکان سرگرمی در طول سفر تضمین می‌کند.

 

موتور تیگو ۷ پرو مکس به ۱.۶ لیتر ارتقا یافته که قدرت ۱۹۷ اسب بخار و راندمان سوخت بالا العاده ای را عرضه می‌دهد و ترکیب آن با نژاد جدید گیربکس WDCT معیار جدیدی را در عملکرد خودرو ایجاد می‌کند. این خودرو معیار جدیدی را برای عملکرد، ایمنی و تجربه کاربری ایجاد می‌کند و اثری ماندگار در چشم انداز خودرو بر جای می‌گذارد. این برند که در آینده نزدیک از جانب فونیکس رونمایی خواهد شد، حالا بیش از همیشه علاقه‌مندان خود را چشم چشم‌براهی می‌بیند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *