قطعات خودرو

گوردون مورای در حال کار روی دو شاسی‌بلند تولید انبوه است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، گوردون مورای اتوموتیو سوپرکارهای ۱۲ سیلندر پیشرانه وسط با نام های T.50 و T.33 را به تعداد محدود عرضه می‌کند. البته این شرکت در حال کار روی محصولاتی کاملاً متفاوت نیز بوده و می‌خواهد یک جفت شاسی‌بلند تولید انبوه با قوای محرکه تمام الکتریکی را تولید کند. گوردون مورای می‌گوید این شاسی بلندها استانداردهای جدیدی را از نظر شعاع حرکتی و دینامیک سواری بر جای خواهند گذاشت. به این ترتیب می‌توان گفت شاهد محصولاتی سبک‌وزن با تناسبات هوشمندانه و آئرودینامیک پیشرفته خواهیم بود و البته از تجربه غنی این شرکت در تنظیمات شاسی نیز استفاده خواهد شد.

او همچنین اظهار داشته است یکی از این شاسی‌بلند محصولی چهارنفره با طراحی دیفرانسیل جلو خواهد بود و دیگری نیز مدلی پنج‌نفره بوده که از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. برخلاف سوپرکارهای بسیار گران‌قیمت T.50 و T.33، این شاسی بلندها قیمتی مناسب‌تر خواهند داشت تا افراد بیشتری بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. یکی از این قدبلندان الکتریکی احتمالاً در ویندلشم تولید خواهد شد و از نشان شرکت گوردون مورای استفاده خواهد کرد درحالی‌که شاسی‌بلند دوم برای شرکت دیگری توسعه خواهد یافت. اتوکار می‌گوید این دو خودرو از معماری جدید خودروهای الکتریکی که توسط شرکت گوردون مورای دیزاین توسعه یافته استفاده خواهند کرد.

مورای سال پیش و در خصوص اعلام برنامه گسترش ۵ ساله و سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون پوندی، به این پلتفرم اشاره کرده بود. از این معماری الکتریکی به عنوان پلتفرمی انقلابی، سبک‌وزن و فوق‌العاده کارا نام برده شده است. گوردون مورای با طراحی خودروهای مختلف بیگانه نیست زیرا از چهار چرخ های سنگین و الکتریکی گرفته تا وانت‌های بازارهای نوظهور را طراحی کرده است. تمامی این خودروها از روش تولید iStream که روی ابعاد کوچک و وزن کم تمرکز دارند و هزینه‌های سرمایه‌گذاری اولیه را کاهش می‌دهند استفاده کرده‌اند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *