قطعات خودرو

آسنا توربو جدید با گیربکس دستی به زودی عرضه خواهد شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گروه صنعتی آمیکو، این مجموعه در نظر دارد پیکاپ آسنا توربو را با گیربکس دستی عرضه نماید.

شرکت آمیکو که یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور محسوب می‌شود. محصول پیکاپ آسنا به عنوان یکی از اولین پیکاپ‌های چهارچرخ محرک تولید داخل، با هدف تامین بازار خودروهای چهارچرخ محرک عرضه شده است.

 

این پیکاپ از یک پیشرانه میتسوبیشی 4K22 مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد. پیشرانه پیکاپ آسنا توربو توان تولید 218 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور را داراست که قدرت حرکتی مناسبی را به این پیکاپ دو دیفرانسیل می‌دهد.

 

از نظر فضای داخلی و جادار بودن پیکاپ آسنا به دلیل سایز بزرگ بدنه در مقایسه با رقبای دیگر بازار، از وضعیت مناسبی برخوردار است و سرنشینان فضای خوبی را در اختیار دارند. پیشرانه پرتوان فضای بار خوب، کابین عایق و جادار از مزایای این پیکاپ مونتاژ داخل است و آسنا را به یک پیکاپ مناسب برای مقاصد آفرودی تبدیل کرده است.

 

فضای داخلی مناسب و جادار بودن پیکاپ آسنا

 

سایز بزرگ آسنا برای استفاده در فضاهای کوچک و محیط تنگ شهری مخصوصا شهر تهران چالش‌برانگیز بوده و صاحب خودرو مطمئنا با مشکل جای پارگ و حرکت در خیابان‌های شلوغ دست و پنجه نرم خواهد کرد که البته این موضوع برای پیکاپی با قابلیت ذکر شده طبیعی است.

 

پیکاپ آسنا توربو دنده دستی در مبحث پیشرانه و قوای فنی از همان موتور آسنا دنده اتوماتیک استفاده می‌کند. پیشرانه میتسوبیشی با کد 4K22D4T با حجم دقیق 2378 سی سی مجهز به توربوشارژ پیکاپ آسنا دنده دستی، توان تولید حداکثر قدرت 218 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه را دارا است و توان تولیدی از طریق جعبه دنده 5+1 دنده دستی به دو محور انتقال پیدا می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *