قطعات خودرو

افشای تصاویر اولیه از مدل ۲۰۲۳ کیا سراتو (K3)

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، به تازگی تصاویر متعددی از نسخه جدید کیا سراتو در فضای آنلاین منتشر شده است. البته این خودرو در بازار چین با نام کیا K3 به فروش می‌رسد. سدان جدید کیا به موتور توربوشارژ ۱.۴ لیتری مجهز بوده و ظاهر متفاوتی نسبت به مدل قبلی دارد.

 

 

کیا سراتو ۲۰۲۳ به سبب خطوط متعدد روی کاپوت حالت پویا و دینامیکی به خود گرفته است. در عین حال، طراحی سپر، جلوپنجره باریک با الگوی کندویی و همچنین چراغ‌های نسبتا بزرگ و کشیده‌ای که به جلوپنجره متصل شده‌اند، ظاهری خشن و تهاجمی را به خودرو بخشیده‌اند.

 

 

البته تفاوت ظاهری سراتوی جدید تنها به نمای جلو محدود نمی‌شود. الگوی چندپر به‌کاررفته در طراحی رینگ‌ها، یکی دیگر از ابتکارات جدید کیا برای مدل ۲۰۲۳ است. نمای عقب ماشین نیز شامل یک سپر بسیار بزرگ و چراغ سرتاسری می‌شود که در هنگام شب، جلوه خاصی را به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

نمای عقب کیا سراتو ۲۰۲۳

 

علاوه بر ظاهر، ابعاد کیا سراتو یا همان کیا K3‌ نیز تغییر یافته است. این ماشین دارای ۴.۶۶۶ متر طول، ۱.۷۸ متر عرض و ۱.۴۵ متر ارتفاع بوده و فاصله بین محورهای آن به ۲.۷ متر می‌رسد. از لحاظ فنی، یک موتور توربوشارژ جدید با حجم ۱.۴ لیتر زیر کاپوت قرار گرفته که قدرتی معادل ۱۴۰ اسب بخار تولید می‌کند.

 

به غیر از تصاویر پتنت که ظاهر ماشین را نشان می‌دهند، اطلاعات بیشتری درباره K3‌ در دسترس نیست. کیا هنوز اشاره دقیقی به تاریخ عرضه مدل ۲۰۲۳ سراتو نکرده، ولی بدون شک در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری درباره این خودرو برملا خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *