قطعات خودرو

تاریخ خودرو : شرکت ای ام جنرال، برنده قرارداد هاموی شد

خبری جالب بود : شرکت ای ام جنرال، برنده قرارداد هاموی شد. پس از انجام بیش از ششصد هزار مایل تست بر روی نمونه های اولیه خودروی شرکت های متقاضی، در طول آزمایش های گونتگون در شرایط مختلف از قطب شمال تا صحرا، نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا در روز 2 فروردین ماه در سال 1362 خورشیدی برابر با روز 22 مارس در سال 1983 میلادی، قراردادی دولتی با شرکت ای ام جنرال برای پنجاه و پنج هزار خودروی هاموی با ویژگی های سفارش داده شده، منعقد کردند. بعد از اینکه شرکت خودروسازی جنرال موتورز این برند را در سال 1378 ش (1999 م) خریداری کرد، خودروی هامر اچ 2 (H2) و خودروی هامر اچ 3 (H3)  کوچکتر را به بازار عرضه کرد. با این وجود، مشکلات مالی در جنرال موتورز آنها را مجبور کرد که تولید خودروی هامر را در سال 1389 ش (2010 م) تعطیل کنند. شرکت جنرال موتورز اکنون آن برند را به عنوان یک کامیونی تمام الکتریکی از محصولات زیرمجموعه اش شرکت جی ام سی (GMC) بازگردانده است.

شرکت ای ام جنرال

خبری جالب بود : شرکت ای ام جنرال، برنده قرارداد هاموی شد.

خبری جالب بود : شرکت ای ام جنرال، برنده قرارداد هاموی شد. پس از انجام بیش از ششصد هزار مایل تست بر روی نمونه های اولیه خودروی شرکت های متقاضی، در طول آزمایش های گونتگون در شرایط مختلف از قطب شمال تا صحرا، نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا در روز 2 فروردین ماه در سال 1362 خورشیدی برابر با روز 22 مارس در سال 1983 میلادی، قراردادی دولتی با شرکت ای ام جنرال برای پنجاه و پنج هزار خودروی هاموی با ویژگی های سفارش داده شده، منعقد کردند.

جنرال موتورز خریدار هامر

مشکلات مالی در جنرال موتورز آنها را مجبور کرد که تولید خودروی هامر را در سال 1389 ش (2010 م) تعطیل کنند

بعد از اینکه شرکت خودروسازی جنرال موتورز (General Motors) این برند را در سال 1378 ش (1999 م) خریداری کرد، خودروی هامر اچ 2 (H2) و خودروی هامر اچ 3 (H3)  کوچکتر را به بازار عرضه کرد. با این وجود، مشکلات مالی در جنرال موتورز آنها را مجبور کرد که تولید خودروی هامر را در سال 1389 ش (2010 م) تعطیل کنند.

کامیون تمام الکتریکی

جنرال موتورز اکنون آن برند را به عنوان یک کامیونی تمام الکتریکی از محصولات زیرمجموعه اش شرکت جی ام سی بازگردانده است

در حالی که تلاش‌ها برای احیای تجاری این برند در خارج از کشور کم بودند، شرکت جنرال موتورز اکنون آن برند را به عنوان یک کامیونی تمام الکتریکی از محصولات زیرمجموعه اش شرکت جی ام سی (GMC) بازگردانده است. هر چند، پیدا کردن یک خودروی هاموی نظامی در حراج خیلی سخت نیست.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *