قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین مسابقه انزو فراری

نخستین مسابقه انزو فراری انجام شد. در روز 12 مهر ماه در سال 1298 خورشیدی برابر با روز 5 اکتبر در سال 1919 میلادی، یک جوان ایتالیایی به نام انزو فراری مقام چهارم را در مسابقات استقامت تپه نوردی در پارما ایتالیا به دست آورد. امری که نخستین مسابقه اتومبیلرانی حرفه ای او را رقم زد. انزو فراری به رقابت در کلاس ها و وسایل نقلیه مختلف ادامه داد. انزو در طول دوران حرفه‌ای خود در مسابقات اتومبیلرانی که در 47 مسابقه به طول انجامید، 13 جایزه مقام اول را به دست آورد. گفته می‌شد که او می‌توانست برنده مسابقه ‌های بیشتری داشته باشد، اما عشق او به اتومبیل‌ها مانع از آن شد که آنها را به نقطه شکست برساند. شاید به همین دلیل بود که او در اواسط دهه 1920 صندلی راننده را ترک کرد تا به جای آن به دنبال اشتیاق خود برای ساخت اتومبیل باشد.

آغاز عناورین انزو فراری

انزو فراری مقام چهارم را در مسابقات پارما ایتالیا به دست آورد

نخستین مسابقه انزو فراری انجام شد. در روز 12 مهر ماه در سال 1298 خورشیدی برابر با روز 5 اکتبر در سال 1919 میلادی، یک جوان ایتالیایی به نام انزو فراری مقام چهارم را در مسابقات تپه نوردی در پارما ایتالیا به دست آورد. امری که نخستین مسابقه اتومبیلرانی حرفه ای او را رقم زد. انزو فراری به رقابت در کلاس ها و وسایل نقلیه مختلف ادامه داد.

راه پر افتخار انزو فراری

انزو فراری می‌توانست برنده مسابقه ‌های بیشتری داشته باشد

انزو فراری در طول دوران حرفه‌ای خود در مسابقات اتومبیلرانی که در 47 مسابقه به طول انجامید، 13 عنوان و جایزه مقام نخست را به دست آورد. گفته می‌شد که انزو فراری می‌توانست برنده مسابقه ‌های بیشتری داشته باشد، اما عشق او به اتومبیل‌ها مانع از آن شد که به آنها برسد. شاید به همین دلیل بود که انزو فراری صندلی رانندگی را ترک کرد تا به جای آن به دنبال اشتیاق خود برای ساخت اتومبیل و خودرو برود.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *