قطعات خودرو

تاریخ خودرو : یک کامیون در نخستین حمل و نقل بین قاره ای

یک کامیون در نخستین حمل و نقل بین قاره ای راهی جاده شد. ویلیام وارویک اگر می خواست نخستین کسی باشد که یک کامیون تجاری را در سراسر کشور رانندگی می کند، باید به سرعت رانندگی را یاد می گرفت. او پس از اینکه یاد گرفت چرخ دنده ها را بچرخاند و مکانیسم های دیگر یک کامیون 1/2 تنی جی ام سی را کشف کند، نشان داد که برای این کار مناسب است. ویلیام وارویک در سیاتل (Seattle)، کامیون خود را به سمت نیویورک حرکت داد و در روز 21 تیر ماه در سال 1295 خورشیدی برابر با روز 12 ژوئیه در سال 1916 میلادی، از ساحل غربی خارج شد. این کامیون با تایرهای گودریچ یک وسیله نقلیه و خودرو بازاریابی و تبلیغاتی بود. آنها امیدوار بودند که یک سفر یک طرفه را تنها در سی روز به اتمام برسانند، اما در نهایت هفتاد روز طول کشید تا به نیویورک برسند. به عنوان بخشی از شرایط قراردادی سفر، وارویک نمی‌توانست از کسی کمک بپذیرد یا از وسیله نقلیه یا خودرو یا اسب دیگری بکسل دریافت کند. این امر کار او را در اورگان بسیار دشوار کرد. در آنجا، در طی چهار روز، وارویک فقط توانست یک مایل (1.60 کیلومتر) به پیش برود. در نهایت، وارویک و خانواده اش خود را آزاد کردند و به سیاتل بازگشتند.

آغاز سفر ویلیام وارویک

وارویک می خواست نخستین کسی باشد که یک کامیون تجاری را در سراسر کشور رانندگی می کند

یک کامیون در نخستین حمل و نقل بین قاره ای راهی جاده شد. ویلیام وارویک (William Warwick) اگر می خواست نخستین کسی باشد که یک کامیون تجاری را در سراسر کشور رانندگی می کند، باید به سرعت رانندگی را یاد می گرفت. او پس از اینکه یاد گرفت چرخ دنده ها را بچرخاند و مکانیسم های دیگر یک کامیون 1/2 تنی جی ام سی (GMC) را کشف کند، نشان داد که برای این کار مناسب است.

ویلیام وارویک در سیاتل

کامیون وارویک با تایرهای گودریچ، یک وسیله نقلیه و خودرو بازاریابی و تبلیغاتی بود

ویلیام وارویک در سیاتل (Seattle)، کامیون خود را به سمت نیویورک حرکت داد و در روز 21 تیر ماه در سال 1295 خورشیدی برابر با روز 12 ژوئیه در سال 1916 میلادی، از ساحل غربی خارج شد. این کامیون با تایرهای گودریچ (Goodrich)  یک وسیله نقلیه و خودرو بازاریابی و تبلیغاتی بود. آنها امیدوار بودند که یک سفر یک طرفه را تنها در سی روز به اتمام برسانند، اما در نهایت هفتاد روز طول کشید تا به نیویورک برسند.

شرایط قراردادی سفر

وارویک نمی‌توانست از کسی کمک بپذیرد یا از وسیله نقلیه یا خودرو یا اسب دیگری بکسل دریافت کند

به عنوان بخشی از شرایط قراردادی سفر، وارویک نمی‌توانست از کسی کمک بپذیرد یا از وسیله نقلیه یا خودرو یا اسب دیگری بکسل دریافت کند. این امر کار او را در اورگان بسیار دشوار کرد. در آنجا، در طی چهار روز، وارویک فقط توانست یک مایل (1.60 کیلومتر) به پیش برود. در نهایت، وارویک و خانواده اش خود را آزاد کردند و به سیاتل بازگشتند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *