قطعات خودرو

تولید هایما 8S بزودی آغاز می‌شود + جدول مشخصات

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، کیوان پناهی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص افزایش ظرفیت تولید ایران خودرو عنوان کرد که ظرفیت تولید محصول هایما 8S نیز هم‌راستا با نیاز بازار افزایش خواهد یافت، گفت برنامه‌های متنوع فروش فوق‌العاده، فوری و پیش‌فروش متناسب با این با نیاز بازار و خواست مشتریان، به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

 

وی در ادامه افزود: محصول هایما S5 و S7 هم اکنون در سایت ایران خودرو واقع در استان خراسان تولید می‌شود، همچنین محصول جدید از خانواده هایما به نام هایما 8S که امسال در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، به‌زودی به سبد تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

 

 

او ضمن اشاره به استقبال مشتریان از خانواده هایما، این موضوع را دلیل برنامه ریزی در جهت افزایش ظرفیت تولید محصولات هایما در ایران خودرو دانست و خاطرنشان کرد به زودی نیازمندی‌های بازار به صورت کامل از محل کارخانه تامین خواهد شد.

 

 

 

 

وی در ادامه خبر از برگزاری چند مرحله فروش فوق العاده، فوری و پیش‌‌فروش با موعد تحویل سه ماهه و با ظرفیت مناسب تا پایان سال داد و عنوان کرد که اجرای بخش‌نامه‌های مختلف فروش، منجر به افزایش عرضه و همچنین تامین نیاز مشتریان خواهد شد.

 

 

پناهی در پایان افزود که میزان عرضه خانواده خودروهای هایما همراستا با تقاضای موجود در بازار خواهد بود و نگرانی در مورد ظرفیت تولید ایران خودرو وجود ندارد.

 

 

 

 

 

مشخصات فنی هایما 8S
موتور هایما 8S 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1594 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 193 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 293 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100 7.8 ثانیه
حداکثر سرعت – کیلومتر در ساعت
وزن 1560 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4565 طول – 1850 عرض – 1682 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2700 میلیمتر

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *