قطعات خودرو

رندر غیر رسمی از مرسدس‌بنز SL 63 شوتینگ بریک

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، مرسدس پس از CLS، به سراغ CLA رفت و کوپه کوچک خود را با این فرمتی شبیه به استایل یادشده روانه بازار کرد. از آنجا که استقبال از خودروی قوی مرسدس‌بنز به‌شکل شوتینگ‌ریک مناسب بوده است، تصور می‌کنیم که اقبال عمومی نسخه شوتینگ‌بریک کوپه SL 63 نیز مناسب باشد؛ هرچند که از تولید چنین خودرویی خبری نیست.

 

 

 

 

SL شوتینگ‌بریک درصورت تولید، جانشین CLS می‌شود. شاید ابتدا تصور کنید که تبدیل یک کوپه بدون سقف به یک خودروی استیشن کاری ناممکن باشد اما طراح دیجیتال، «sugardesign»، موفق شده است به‌خوبی از پس این کار بربیایند و طرحی مناسب را تهیه کنند.

 

طراحی این خودرو بخشی از سفر ذهنی این طراح در حساب اینستاگرام او است که آن را «Touring the world» می‌نامد. این طراح بدون سفر به نقاط مختلف دنیا، با استفاده از تصاویر موجود از خودروهای کنونی، آن‌ها را بدون توجه به کلاس، سبک طراحی و استایلشان به خودروهای تورینگ تبدیل می‌کند. مرسدس‌بنز SL 63 نیز یکی از همین خودروهای تورینگ‌شده است.

 

 

 

 

این طراح با ساخت یک تیزر به‌شکل تبلیغ‌های شرکتی، طرح خود را در حسابش قرار داد. او برای طراحی این شوتینگ‌بریک مجبور به اضافه کردن ستون B و C به خودرو شد ولی چراغ‌های عقب را بدون تغییر مورد استفاده قرار داده است. چراغ‌ها بدون تغییر مانده‌اند اما رینگ‌ها کاملا جدید هستند و ارتفاع خودرو نیز نسبت‌به سطح زمین به شدت کاهش پیدا کرده است.

 

 

بخش پشتی این خودرو یادآور پورشه پانامرا اسپرت توریزمو است. حتی ممکن است با دیدنش فراری GTC4 Lusso را نیز به یاد بیاورید اما فرق این دو خودرو در این است که ایتالیایی‌ها برای سوارشدن سرنشین به ۲ در بسنده کرده‌اند.

 

با دقت در تصاویر متوجه می‌شویم که این مرسدس به سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب مجهز شده است.

 

با وجود اینکه چنین خودرویی هیچگاه رنگ حضور در جهان واقعی را نخواهد یافت اما این مسئله طراحان و هنرمندان را از بروز خلاقیتشان متوقف نمی‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *