قطعات خودرو

روند تحویل خودروهای تیگارد X35 ادامه دارد + مشخصات فنی و امکانات تیگارد X35

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،تیگارد موتور به تازگی تحویل اولین سری فروش کراس اوور X35 را با سرعت بیشتری آغاز کرده و حضور این خودروی مونتاژی در خیابان ها پر رنگتر شده است. تیگارد X35 که از اواخر سال گذشته به خط تولید این شرکت آمده است، حال با تیراژ و سرعت بیشتری در بازار حضور پیدا کرده و تیگارد موتور می خواهد تا بزودی رشد تولید را برای این خودرو رقم بزند.

 

مشخصات فنی تیگارد X35

زیر کاپوت تیگارد X35 پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. این موتور با استفاده از جعبه دنده CVT، قدرت را به چرخ های جلو منتقل می‌کند و امکان تعویض ۶ دنده مصنوعی را فراهم می‌آورد. استاندارد پیشرانه این خودرو یورو ۵ است و مصرف آن به ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

 

نمای عقب تیگارد X35

 

 

طراحی داخلی تیگارد X35

در داخل تیگارد X35 طراحی متفاوت و مدرنی صورت گرفته است. فضای کابین نسبتاً خوب است و سعی شده تا در عین سادگی، زیبایی را نیز حفظ کند. این خودرو با امکانات مدرن و متنوعی مجهز شده است که رانندگی را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

 

امکانات و تجهیزات

در قسمت جلو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده و در عقب سیستم ساده H تایپ را داریم. همه چرخ‌ها ترمز های دیسکی دارند که در محور جلو از نوع خنک‌شونده هستند. تیگاردX35 در این رده نه پر آپشن است و نه کم‌آپشن. اما در نظر داشته باشید که نباید توقع زیادی از کابین یک کراس‌اوور کامپکت داشت.

 

نمای داخلی تیگاردX35

 

امکانات داخلی تیگاردX35 شامل: صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی مالتی مدیا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، دکمه استارت، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری و کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی، دو ایربگ راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب، فناوری LED چراغ‌ها و… است

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *