قطعات خودرو

زوتی جیانگنان U2، نخستین خودرو الکتریکی برند احیا شده چینی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت چینی زوتی پس از احیا مجدد، قصد دارد تا تنوع محصولات خود را افزایش دهد. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، زوتی جیانگنان U2 یک هاچ‌بک برقی ارزان‌قیمت است. این خودرو با دو مدل باتری عرضه می‌شود و هدف آن دستیابی به فروش گسترده در بازار چین است.

 

 

نمای ظاهری زوتی جیانگنان U2 ساده است و می‌توان گفت که این خودرو یک کپی چینی از هوندا e به حساب می‌آید که مشخصه بارز آن چراغ‌های گرد و جلوپنجره تو رفته به سبک هاچ‌بک‌های دهه 1980 میلادی است. ابعاد زوتی جیانگنان U2 شامل 3840 میلیمتر طول، 1742 میلیمتر عرض و 1545 میلیمتر ارتفاع می‌شود. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2521 میلیمتر است.

 

زوتی جیانگنان U2 به باتری لیتیوم آهن فسفات مجهز شده است و در قالب دو نسخه پایه و قوی به بازار عرضه می‌شود. نسخه پایه این خودرو به پیشرانه برقی با 55 کیلووات قدرت و 120 نیوتن متر گشتاور مجهز است و برد آن نیز 305 کیلومتر خواهد بود. نسخه قوی‌تر پیشرانه‌ای به قدرت 80 کیلووات و گشتاور 160 نیوتن متر دارد و برد آن نیز 406 کیلومتر تخمین زده می‌شود.

 

زوتی جیانگنان U2

 

زوتی مدتی پیش موفق شد تا خود را از بحران ورشکستگی نجات دهد و به جریان تولید باز گردد. مدیران این خودروسازی در حال حاضر امید دارند که زوتی جیانگنان U2 بتواند آن‌ها را به سودآوری برساند. زوتی اخیرا یک قرارداد همکاری در زمینه تحقیق و توسعه را با استانداری محل استقرار خود امضا کرده است که به این شرکت برای تولید خودروهای برقی بیشتر کمک می‌کند.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *