قطعات خودرو

شرایط پیش فروش کوییک R و ساینا S با تحویل زمستان 1402

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی توسط سایپا، اولویت‌ها برای انتخاب متقاضیانی که تمایل به خرید خودروهای کوییک آر دنده ای و ساینا اس دارند، اعلام شد. این اطلاع رسانی به نمایندگی ها و افراد حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به خودروهای مذکور اقدام کرده بودند، صورت گرفته است. به این ترتیب، اولویت‌ها تا زمستان 1402 تعیین شده‌اند و در تاریخ 2 مرداد 1402 پیامک به متقاضیان ارسال شده است.

 

اعلام شرایط و امکان واریز وجه برای خرید خودرو

با اعلام اولویت‌ها برای خودروهای کوییک آر دنده ای و ساینا اس، امکان واریز وجه برای متقاضیانی که در لیست اولویت‌ها قرار گرفته‌اند، فراهم شده است. به این ترتیب، افرادی که تمایل به خرید این دو خودرو دارند و اولویت آن‌ها تایید شده است، می‌توانند مبلغ مورد نیاز برای خودروهای خود را واریز کنند و درخواست خرید خود را ثبت نمایند. این اقدام به منظور اطمینان از انتخاب افرادی است که واقعاً تمایل به خرید این خودروها دارند و آمادگی مالی برای آن را دارند.

متقاضیانی که در لیست اولویت‌ها قرار نگرفته‌اند، امکان واریز وجه برای خرید خودروی مورد نظرشان فراهم نشده است و تا دورهای بعد عرضه باید صبر کنند.

 

جدول پیش فروش کوییک R و ساینا S با تحویل زمستان 1402

 

زمان تحویل قیمت خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال) خودرو
اسفندماه 1402 قیمت روز در زمان تحویل 1,305,000,000 کوییک آر دنده ای
اسفندماه 1402 قیمت روز در زمان تحویل 1,243,630,000 ساینا اس

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *