قطعات خودرو

طرح درخواست واكسيناسيون اعضای اتحاديه لوازم يدكی

قطعه یدکی دست دوم

سيدمهدی كاظمی – عضو اتحاديه لوازم يدكي خودرو – در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، توضيح داد: صنف ما جزو مشاغل گروه یک است كه در تعطیلات مربوط به کرونا همچنان فعال است. مغازه‌های ما در اين مدت برای خدمت‌رسانی به مردم باز هستند. به همین دلیل، درخواست می‌کنیم اعضای اتحادیه ما و ديگر اتحاديه‌ها در اولویت واکسیناسیون قرار گيرند.

او با بيان اين‌كه کارمندهای اتحادیه‌ها افراد جوانی هستند که با مردم بسیار روبه‌رو می‌شوند و نیاز است زودتر واکسن آن‌ها تزریق شود، ادامه داد: اتاق اصناف تهران نيز چنین درخواستی را مطرح کرده است. امروز صبح اعضای هیئت مدیره موضوع واكسيناسيون را مطرح كردند، ولی هنوز این درخواست به اتاق اصناف فرستاده نشده است.

وي با اشاره به اين‌كه درخواست مورد نظر بعد از تعطيلات ارائه مي‌شود، درباره دليل اين تاخير توضيح داد: امروز اتحادیه تعطیل شد و اعضای هیئت مدیره پراکنده شدند. درخواست واکسیناسیون باید با مهر و امضای هیئت مدیره باشد. حتي اگر این نامه در اتحاديه مهر و امضا مي‌شد، اتاق اصناف تعطیل بود. ما برای ارائه این درخواست باید سلسله‌مراتب را طی کنیم؛ نامه ما به اتاق اصناف تهران فرستاده می‌شود، از آنجا به اتاق اصناف ایران ارائه و سپس به ستاد مقابله با کرونا ارسال مي‌شود. به همین دلیل، قبل از تعطیلات ارائه این درخواست ممکن نشد.

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو همچنين اظهار كرد: اعضا اتحاديه ما با تعداد زیادی ارباب رجوع در ارتباط هستند. بنابراين درخواست داریم هرچه زودتر پرسنل ما که حدود ۳۰ هزار نفر با سن حدود ۴۰ سال هستند، واکسینه شوند.

كاظمي افزود: در تعطیلات پیش ‌رو، مغازه‌های مرتبط با صنف ما باز هستند، چون تامین‌کننده نیاز اتوبوس‌ها، کامیون‌ها، آمبولانس‌ها و خودروهاي وزارت بهداشت هستند.

ستاد ملي مقابله با كرونا با هدف كنترل اين بيماري در كشور، از 25 تا 30 مردادماه را تعطيل اعلام كرده است.
یادآور می شود برخی اعضای صنف در تماس با ماهنامه قطعات خودرو از اتحادیه خواستند این اقدام هرچه سریعتر انجام شود. انتظار اعضای صنف تحرک و اقدام به هنگام اتحادیه است که تاکنون مححق نشده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *