قطعات خودرو

فضای داخلی کراس اوور جدید و ناشناخته چری

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، فضای داخلی کراس اوور چری با کد T1EJ توسط “جاسوسان” در چین عکاسی شده است.

 

ما در مورد خودرویی ناشناخته صحبت می‌کنیم که شبیه رنجروور ایووک است و ممکن است نماینده جدید برند اومودا چری شود.

 

در پایان اکتبر سال جاری، تصاویر یک محصول کراس‌اوور مرموز چری با شماره سریال T1EJ در وب منتشر شد. این خودرو با طراحی زوایای تیز، جلوپنجره مشبک بزرگ و دستگیره های درب قابل جمع‌شدن از دیگر محصولات چری متمایز شده است. بعداً تصاویر دقیق‌تری از کراس‌اوور T1EJ در طول آزمایش‌ها در اینترنت منتشر شد.

 

بنظر می‌رسد که این کراس اوور می‌تواند نماینده جدید برند اومودا Omoda باشد. کراس اوور چری اومودا 5 به تازگی با نام فونیکس FX از شرکت مدیران خودرو در کشور ایران نیز رونمایی شده است.

 

در اسناد مربوط به این خودرو کراس اوور چری، ابعاد ذکر شده است: 4453x 1864 x 1671 میلی متر با فاصله بین دو محور 2650 میلی متر. زیر کاپوت کراس اوور احتمالی چری امودا یک پیشرانه احتراق داخلی 1.6 لیتری قرار دارد که در چری تیگو 8 پرو و اکسید TXL پیش از نیز استفاده شده است. حداکثر توان تولیدی 197 اسب بخار است. این خودرو از یک پیشرانه اتوماتیک 7 سرعته بهره می‌برد که نیروی تولید را به چهار چرخ انتقال می‌دهد.

 

سری جدید تصاویر نشان می‌دهد که شرکت چری از عکاسان جاسوس می‌ترسد و سعی نموده است که کراس‌اوور جدید امودا را با استتار به بهترین شکل بپوشاند و لوگوی خودرو حذف شده است. البته آخرین بار T1EJ بدون هیچ محافظی در خیابان دیده شده است. با این حال، فیلم منتشر شده مانع از گرفتن عکس‌های دقیق توسط “جاسوسان” نشده است. در تصاویر جلوپنجره مشبک، چراغ‌ها و سانروف پانوراما بزرگ کراس اوور چری دیده می‌شود.

موردی که در عکس‌های جدید کراس اوور چری اومودا جدید کانون توجه قرار گرفت فضای داخلی این خودرو است. در این تصاویر می توانیم سیستم مولتی مدیا و پنل ابزار پشت آمپر یک تکه را که از دو صفحه نمایش بزرگ متشکل شده است را مشاهد کنیم که ظاهراً مشابه نسخه چینی اومودا C5 با دو صفحه نمایش 12.3 اینچی است. مانیتورهای جمع و جورتر با قطر 10.25 اینچ روی اومودا C5 در کشور روسیه نصب شده است.

 

همچنین در کابین این کراس‌اوور اومودا می توان به فرمان استاندارد چری، سیستم هدآپ دیسپلی و یک کنسول مرکزی با رنگ مشکی مات اشاره کرد. بر روی کنسول یک شارژ بی سیم برای یک گوشی هوشمند، دو جا لیوانی و یک اهرم تعویض دنده نیز قابل مشاهد است.

 

تولید کراس‌اوور جدید چری اومودا برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. با توجه به مراحل آزمایش عمیقی که این کراس اوور در آن قرار دارد، می توان انتظار داشت که اوایل سال آینده عرضه شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *