قطعات خودرو

محصول جدید مدیران خودرو آریزو 8 فونیکس برای بازار ایران

آریزو 8 فونیکس - قطعات خودرو

سدان آزیزو 8 به عنوان پرچمدار لوکس آینده این برند در بازار کشورمان برای بهبود سطح کیفی محصولات این شرکت قرار است بزودی با بازار آید و از جدیدترین زبان طراحی برند چری برخوردار است.

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک؛ پروژه آریزو 8، اقدام پیشگامانه دیگری از فونیکس است. این سدان نوید یک تجربه رانندگی بهتر را می دهد و خود را به عنوان معیاری برای خودروهای پرچمدار این برند معرفی می کند. آریزو 8 با تمرکز بر ارائه امکانات بیشتر، به طور خاص، سطح بالاتری از مشتریان را هدف قرار داده و با افزایش استاندارد در تجربه‌های حمل و نقل، کیفیت بازار خودروهای فونیکس را ارتقا می‌دهد.

 

 

آریزو 8 فونیکس

 

 

به درخشش آب

آریزو 8 با توجه به جایگاه خود به‌عنوان یک پرچمدار، بر سلیقه و سبک سطح بالاتری از مشتریان تأکید دارد. آریزو 8 با طراحی بیرونی خود، سبک زندگی بیزینس را به طور کامل تفسیر می‌کند. آریزو 8 در بخش طراحی با زبان طراحی «به درخشش آب» زیبایی پویای آب را با جریان درخشان نور ترکیب می‌کند و فضایی هنری و جالب را ایجاد می‌کند. مانند “RIZO” در اسپانیایی به معنی «قطره آب»، امواج روی بدنه آریزو 8 از عنصر آب الهام می‌گیرد و به طور یکپارچه حس امواج متلاطم را با موج‌های آرام ترکیب می‌کند.

 

آریزو 8

 

 

تلاش برای لوکس بودن و نوآوری

 

در فضای درونی آریزو 8 وجود نمایشگرهای دوگانه 12.3 اینچی معلق و فرمان سه پره با کف تخت، نظر علاقمندان به فناوری پیشرفته را به خود جلب می‌کند. نور محیطی یکپارچه و رقص آن با ریتم رانندگی و موسیقی، کابین را به سطحی مناسبی لوکس بودن ارتقا می دهد.

 

نوآوری در پنل جلوی صندلی سرنشین مشهود است. ویژگی‌های لوکس آریزو 8 تنها به ابعاد زیبایی‌شناختی محدود نیست. پیشرفت‌های تکنولوژیک این محصول، قابلیت تمیزشوندگی، سیستم پخش عطر پیشرفته و تصفیه هوشمند هوا، یک کابین C-Pure ایجاد کرده است.

 

آریزو 8 گواهی بر اهمیت فونیکس برای مفهوم طراحی و الهام گرفته از جریان آب جاری است و پویایی طبیعی و جذابیت نسل جدید 0.2 HDS (Hydro Dynamic Surfacing) را انعکاس می‌دهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *