قطعات خودرو

نخستین سری از خودروهای جتا VS۵ و جتا VS۷ تحویل داده شد

جتا VS۷ - قطعات خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، ماموت خودرو نخستین خودروهای جتا VS۵ و جتا VS۷ را  تحویل داد.

 

 

ماموت خودرو این بار سراغ محصولات جتا رفت که هر چند روح خودروهای فولکس واگن را با خود همراه دارد اما سطح کیفی بسیار متفاوتی با محصولات VW نیز ارائه می‌کند.

محصولات جتا در سه مدل سدان جتا VA۳، کراس اوور جتا VS۵ و جتا VS۷ توسط ماموت خودرو برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. دو کراس اوور جتا VS۵ و جتا VS۷، خودروهایی است که در یک سگمنت قرار دارد و شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

از آنجا که خودروهای جتا براساس پلتفرم خودروهای فولکس واگن توسعه یافته است، کراس اوور جتا VS۵ و جتا VS۷ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشخصات فنی خودرو جتا VS۵

این خودرو از یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر بهره می برد. این خودرو تک دیفرانسیل به گیربکس شش سرعته تیپ ترونیک مجهز است.

خودرو آلمانی-چینی جتا VS۵ شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۹.۵ ثانیه طی می کند و مصرف سوخت این خودرو ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

مشخصات فنی خودرو جتا VS۷

جتا VS۷ روی پلتفرم MQB فولکس واگن توسعه یافته که خودروهایی نظیر سئات تاراکو، فولکس واگن تیگوآن و اشکودا کودیاک نیز با همان پلتفرم از جمله خودروهای شناخته شده در بازار است.

جتا VS۷ از نظر اندازه با فولکس تیگوان در یک رده قرار می‌گیرد. جتا وی اس ۷ در دسته کراس اوورهای خانوادگی قرار گرفته و از این رو می‌تواند با خودروهای مانند فیدلیتی پرایم، فیدلیتی پرستیژ، مکث تیارا و فونیکس تیگو ۸ پرو در بازار ایران رقابت کند.

پیشرانه جتا وی اس ۷ از نوع ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربوشارژ بوده که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت Aisin به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

  • تحویل خودرو جتا

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *